میرزابیگی گفت: طبق بخشنامه‌ سراسری که دانشگاه‌های علوم پزشکی آن را آگهی می‌کنند، افرادی که شرایط لازم را داشته باشند از آن استفاده خواهند کرد.

محمد میرزابیگی معاون پرستاری وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: ما پرستار بیکار به معنای صرف نداریم و این افراد در جاهای دیگر شغل دیگری به لحاظ امنیتی و حقوقی دارند.

وی افزود: طبق بخشنامه سراسری که دانشگاه‌های علوم پزشکی آن را آگهی می‌کنند افرادی که شرایط لازم را داشته باشند از آن استفاده خواهند کرد.

میرزابیگی خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده ما از این فرصت در بیمارستان‌های دولتی استفاده خواهیم کرد.

اخذ مجوز بکارگیری نیروی انسانی از وزیر بهداشت
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: با اتفاقاتی که ظرف این یک هفته افتاد و بحث کمبود نیرویی که قرار است، جبران شود مجوزهایی از وزیر بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی برای جبران این نقصیه‌ها داده شده است و این هنر دانشگاه‌های علوم پزشکی است که از این مجوزها و فرصت‌ها چگونه استفاده کنند.

وی افزود: این مجوزهایی که طبق طرح نظام سلامت به دانشگاه‌های علوم پزشکی داده شده است موجب می‌شود، میزان کمبود نیرویی که دارند بصورت متعادل جبران کنند و فعلاً از روشهای غیر دولتی استفاده کنند.

میرزابیگی خاطرنشان کرد: اعتبارات این کار دیده شده است، هر چند باید پیگیر بود تا وزارت بهداشت و دستگاههای بین بخشی با مشکل کمبود اعتبار مواجه نشوند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار