مدیر مرکز مشاوره دانشگاه لرستان گفت: مصرف مواد مخدر مرکز اخلاقی مغز انسان را دچار اختلال می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، میردریکوند در کارگاه سه روزه پیشگیری از مواد مخدر که با حضور کارشناسان دستگاه‎های اجرایی لرستان در محل دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: مصرف مواد مخدر، فروتال که مرکز اخلاق و ادب مغز انسان است را دچار اختلال می‎کند و همین مسئله باعث بداخلاقی و بی ادبی فرد معتاد می‎شود، به گونه‎ای که این افراد خانواده خود را به باد کتک می‎گیرند و یا حتی آنها را تهدید به قتل می‎کنند.
 
وی با بیان اینکه مصرف مواد مخدر در ابتدا موجب اجتماعی شدن افراد می‎شود، به نحوی که فردی که مواد مخدر مصرف کرده در جمع با تسلط و استدلال به ارائه نظر می‎پردازد، افزود: همین موضوع باعث می‎شود که فرد مصرف مواد مخدر را ادامه دهد.
 
میردریکوند روند رو به افزایش مصرف مواد مخدر صنعتی در کشور را نگران کننده دانست و گفت: با وجود تشدید مجازات‎ها که وجود برخی از آنها هم ضروری است اما متاسفانه این مجازات‎ها هم کارساز نبوده و مصرف این مواد رو به افزایش است.
 
مدیر مرکز مشاوره دانشگاه لرستان بیان کرد: مواد مخدر صنعتی به عنوان موادی توهم‎زا، تند کننده و کند کننده تاثیرات مخربی بر ذهن مصرف کنندگان دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مختل ، اخلاقی ، مغز ، انسان ، مصرف ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار