فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه مدیریت و مسئولیت فرصت‌طلبی و نفع‌طلبی نیست، گفت: مسئولیت یک فرصت طلایی و ارزشمند برای خدمت صادقانه و ماندگار برای کشور اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سردار جلیل بابازاده دیروز در جلسه هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل اظهار داشت: امروز در عرصه فرهنگی و تربیتی نسل سوم و چهارم انقلاب با سنگین‌ترین هجمه بیگانگان روبه‌رو شده‌اند تا شاید آنها در این عرصه ناکام مانده و نتوانند به اهدافشان دست پیدا کنند اما این نسل بیدار و با بصیرت ماست که توانسته دشمن را در این عرصه به نقطه تسلیم بکشاند.

وی گفت: قداست مجموعه آموزش و پرورش در عنوان آن نهفته و اولین جایی که خانواده‌ها با اعتماد بیشتر فرزندانشان را برای تربیت و آموزش می‌سپارند، آموزش و پرورش و بسیج سپاه است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان خاطر نشان کرد: خداوند بهترین فکرها را به کسانی که اخلاص دارند، عطا می‌کند تا تدبیر و برنامه‌ریزی خوبی داشته باشد و همه ما وظیفه داریم با حفظ شأن و کرامت معلمان، دانش‌آموزان و مردم در مقابل اعتماد خانواده‌ها برای اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی خوب و کیفی کنیم.

وی قبول مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که با ایثار خون‌های پاک هزاران شهید به دست آمده یک فرصت برای خدمت و فداکاری به مردم، دین و میهنمان ایران عنوان کرد.

بابازاده یادآور شد: براساس قانون اساسی پاسداری و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها وظیفه ذاتی سپاه پاسداران است و تلاش می‌کنیم وظایف و مأموریتی را که به ما محول شده با اخلاص بیشتر پیش برده و به نتیجه برسانیم.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اردبیل ، سپاه ، پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.