سرخوش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد

اعزام 37 هزار زائر به عمره در ماه رمضان / افزایش هزینه اعزام به عمره

مدیرکل برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: در ماه مبارک رمضان درمجموع 37 هزار زائر در قالب عمره 15 روزه و عمره 21 روزه به سرزمین وحی اعزام می‌شود.

حسن سرخوش مدیرکل برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه عمره، ماه مبارک رمضان 15 روزه و 21 روزه است، گفت: در این اعزام‌ها 37 هزار زائر به عمره اعزام می‌شوند که 23 هزار زائر درعمره 15 روزه از 27 تا 31خرداد به سرزمین وحی اعزام شدند ودرعمره 21 روزه از اول تیر آغاز شده و تا 5 تیر ادامه دارد، 14 هزار نفر اعزام می‌شوند.

وی در ادامه افزود: در عمره 15 روزه زائران 5 روز در مدینه و 10 روز در مکه ودر عمره 21 روز زائران 10 روز در مدینه و 10 روز درمکه حضور خواهند داشت.

مدیرکل برنامه‌ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت همچنین اظهار داشت: با توجه به اینکه روزهای اقامت زائران در ماه مبارک رمضان، نسبت به سایر ایام بیشتر است، قطعاً هزینه پرداختن زائران نیز افزایش خواهد داشت.

سرخوش در پایان خاطرنشان کرد: شانزدهم تیرماه مصادف با دهمین روز ماه مبارک، آخرین زائرات ایرانی در مدینه منوره را ترک می‌کنند و پس از 10 روز اقامت در مکه مکرمه در تاریخ 26 تیرماه به میهن باز می‌گردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرخوش ، عمره ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۷:۲۵ ۰۴ تير ۱۳۹۳
خوشبحالشون

انشالا قسمت ماهم بشه یه ماه رمضونم اونجا باشیم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۲۸ ۰۴ تير ۱۳۹۳
در ماه مبارك رمضان در بيت الحرام و مسجدالنبي يك حال خاصي دارد، بويژه سفره هاي افطاري باصفا،ساده و بي آلايش،و بسيار باشكوه مردمي در اين دو مكان مقدس اوج همبستگي و اتحاد مسلمين را نشان مي دهد. واقعاً صحنه ديدني و با نظم خاصي سفره افطاري برپا مي گردد. التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
عسگر
۱۵:۲۹ ۰۴ تير ۱۳۹۳
حج واجب است این همه که پول به جیب دولت های جنایت کارمی رود حکم خداوند در این شرایت چگونه است چه جنایت ها که انجام میدهند ولی کسی متوجه نیست من یک مسلمان هستم بخاطر مسلمان های که درکل دنیا که توسط پول عربستان کشته می شود ناراحتم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۱۵ ۰۴ تير ۱۳۹۳
خوشابه سعادتشان التماس دعا. من هم رمضان سال نودویک بیست ویک روزآنجابودم عجب صفایی داشت یادش بخیر
آخرین اخبار