دبیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان شامگاه گذشته در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد: با ظرفیتی که در همدان وجود دارد، این دوره از جشنواره به نگین جشنواره‌های امسال کشور تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ پیام دهکردی در اولین نشست هماهنگی با دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان با بیان این مطلب افزود: بعد از انتصاب، کارگروه‌های تخصصی تشکیل دادم تا کارها به صورت تخصصی دنبال شود و کارگروه گرافیک یکی از این کارگروه‌ها است و ما تلاش خواهیم کرد تا در ایام برگزاری جشنواره، تمام شهر همدان چهره جشنواره‌ای به خود بگیرد.
دهکردی با تأکید بر برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره، خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی مسأله‌ای است که بخشی از آن به یک استراتژی مهم نیاز دارد، ما باید کثرت برگزاری کارگاه‌ها را مورد بازبینی قرار داده و کارگاه‌هایی با کیفیت بیشتر و درخشان‌تر برگزار کنیم.
دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از برگزاری این جشنواره در همدان ابراز خرسندی کرد.
وی گفت: انجام کارهای فرهنگی در ایران بسیار سخت است و افرادی که در این عرصه مشغول تلاش و ایستادگی هستند، انسان را وادار می‌کنند با احترام ایستاده و کلاه از سر بردارد./س
برچسب ها: جشنواره ، تئاتر ، دهکردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.