محموله قاچاق تلویزیون در یک عملیات پلیسی و به دنبال برخورد با به مخاطره اندازان اقتصاد جامعه در شهرستان ساوه کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، فرمانده انتظامی ساوه گفت: با اشاره به کشف و ضبط این محموله قاچاق در شهرستان ساوه اظهار کرد: 10 دستگاه تلویزیون ال ای دی قاچاق  توسط مأموران انتظامی ساوه استان مرکزی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی افزود: در راستای ارتقاء امنیت در سطح محورهای مواصلاتی ساوه و مبارزه جدی و همه جانبه با معضل قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی این شهرستان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی دیروز از تردد یک دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق مطلع شدند.

سرهنگ طالبی تصریح کرد: در عملیات پلیسی خودروی حامل کالاهای قاچاق شناسایی و پس از بازرسی از آن تعداد 10 دستگاه تلویزیون ال ای دی قاچاق 42 اینچ قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی ساوه ارزش کالا های کشف شده را 200 میلیون ریال بیان کرد و افزود: هیچ گونه مدارک گمرکی مبنی بر تأیید تلویزیون های کشف شده از سوی راننده ارائه نشده ومحموله توقیفی در یکی از شهرهای مرزی بارگیری و به مقصد تهران در حال حرکت بوده که راننده خودرو در این زمینه دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ طالبی با اشاره به مفهوم قاچاق در کشور گفت: هر گونه ورود و خروج کالا یا ارز بر خلاف قوانین و مقررات موجود و یا نگه داری نقل و انتقال کالای فاقد مجوز قانونی و همچنین فعل یا ترک فعلی که در قوانین و مقررات در حکم قاچاق نقل شده است با مفهوم"قاچاق"شناخته می شود.

وی افزود: یکی از جرایمی که امنیت کشورها را آشکارا، مستقیم و طولانی مدت خدشه دار کرده قاچاق کالا بوده و در سالهای گذشته پدیده قاچاق به صورت یک معضل جدی وتهدید کننده اقتصاد کشور درآمده و در حال حاضر نیز از جمله موانع اصلی رسیدن اهداف برنامه های توسعه ی اقتصادی و اجتماعی کشور است./س
 
برچسب ها: کشف ، ضبط ، محموله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.