شهرکرد/

تشکیل کارگروه های ویژه سفر رئیس جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری، از تشکیل کارگروه های ویژه سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به این استان خبر داد.

قاسم سلیمانی، در نشست شورای اداری این استان در سالن شهید جعفرزاده افزود: این کارگروه ها در زیر مجموعه یک کارگروه اصلی فعالیت خود را پیگیری می کنند.
وی، بدون اشاره به زمان دقیق سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به شهرکرد اظهار داشت: در سفر رئیس جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری سه یا چهار پروژه بزرگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
سلیمانی، از تشکیل چهار کارگروه ویژه سفر رئیس جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: اعضای این کارگروه ها برای استفاده بهینه از این سفر، با بررسی مسایل مربوط به توسعه همه جانبه و پویای استان، برنامه ریزی علمی می کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود در شورای اداری استان گفت: اکنون بالا بودن نرخ بیکاری،یکی از مهمترین مشکل موجود در این استان به شمار می رود.
وی، همکاری، همفکری و تعامل قوای سه گانه، مردم و مسئولان برای رفع این مشکل را ضروری دانست و گفت: افزایش اشتغال باعث کاهش جرایم در جامعه می شود.
سلیمانی، از فعال بودن 10 درصد واحدهای تولیدی و صنعتی در استان چهارمحال و بختیاری خبرداد و افزود: اکنون 25 درصد واحد های تولیدی و صنعتی استان نیمه فعال و بقیه غیرفعال می باشند.
استاندار چهارمحال و بختیاری، مسایل کمبود نقدینگی در حوزه بانکی و مالی را از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در استان چهارمحال و بختیاری دانست و تصریح کرد: اکنون مشکلات 131 طرح تولیدی و صنعتی بررسی و زمینه تقسیط بدهی آنان فراهم شده است.
وی، با اشاره به نشست مشاوران خود با بیش از یکصد سرمایه گذار داخلی و خارجی به منظور انجام سرمایه گذاری در استان چهارمحال و بختیاری گفت: با برخی از این سرمایه گذاران تفاهم نامه های همکاری انعقاد شده است.
سلیمانی افزود: به همین منظور دستگاه های اجرایی مربوطه باید در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به صدور مجوزهای سرمایه گذاری اقدامات لازم را انجام دهند.
استاندار چهارمحال و بختیاری، درباره انتصاب های جدید در بدنه مدیریتی دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تمامی مدیران منصوب شده از تجربه، علم و رشته تحصیلی مرتبط برخوردار هستند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.