برنامه "ایران در یک نگاه"، "شبکه سحر"، این هفته به موضوع "مبارزه با مواد مخدر" می پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، محسن روخ دوست تهیه کننده این برنامه گفت: این برنامه به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر روی آنتن می رود و به انعکاس همایشی که به این مناسبت روز 5 تیر ماه در دانشگاه علوم انتظامی برگزار شده است، می پردازد.

وی افزود: عباس دیلمی زاده مدیرعامل جمعیت خیریه تولد دوباره مهمان برنامه "ایران در یک نگاه" است و در مورد "تاریخچه و هدف تاسیس این جمعیت"، "عملکرد آن" و "برنامه ها و چشم انداز پیش رو" گفت و گو می کند.

روخ دوست در مورد بخش گزارشی برنامه نیز گفت: در این آیتم با دو نفر از کارشناسان شرکت کننده در این همایش مصاحبه می شود و تصاویری از آتش زدن مقادیر زیادی از انواع مواد مخدر نیز پخش خواهد شد.

ساجد رضوی و حسن عباس اجرای برنامه "ایران در یک نگاه" را بر عهده دارند و سید حسن زیدی گزارشگر آن است. زهرا زیدی (مترجم و گوینده متن)، سید محمدمهدی شرافت (مترجم همزمان)، مهدی روزبهانی (دستیار تهیه)، مهسا عربی (دستیار زباندان)، محمدرضا حسنعلی پورمقدم و علیرضا اسدپور (تصویربردار)، مرتضی افشار (دستیار تصویر) و فرید ارس خانی (تدوینگر) نیز از دیگر عوامل تهیه این برنامه به شمار می روند.

برنامه "ایران در یک نگاه" امشب دوشنبه 9 تیر ماه ساعت 18:00 به وقت تهران به صورت زنده از سیمای اردو پخش می شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، سحر ، برنامه ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار