تیم ملی فرانسه توانست در پیکار یک‌هشتم نهایی مقابل نیجریه ۲ بر صفر پیروز شود و جواز صعود به دور یک‌هشتم نهایی را کسب کند. عقاب‌های نیجریه اگرچه حریفی همطراز بودند، اما در پی دو اشتباه بزرگ مغلوب حریف شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران،ملی‌پوشان فرانسه در بین دقایق هفتاد و هشتاد بازی با حملاتی پیگیر دروازه حریف را بارها به خطر آفریدند و دست کم چهار فرصت برای گشودن دروازه حریف داشتند، اما یا تیر دروازه منجی نیجریه‌ای‌ها شد یا دروازه‌بان نیجریه ضربه‌های فرانسویان را با واکنش‌های خود نقش بر آب کرد.








در دقیقه ۷۹ بود که فرانسه حاصل حملات خود را گرفت و پوگبا (چپ) کرنری را والبوئنا روانه دروازه کرده بود، با ضربه سر به گل بدل ساخت.ملی‌پوشان فرانسه پس از باز کردن دروازه نیجریه کوشیدند که کنترل بازی را حفظ کنند و مانع به ثمر رسیدن گل تساوی شوند و در عین حال خطرآفرین شوند. لحظاتی پیش از پایان بازی بود که دروازه نیجریه برای دومین بار باز شد. شوت بنزما در پی برخورد به یوبو، مدافع نیجریه درون دروازه جای گرفت و به این ترتیب شکست عقاب‌های نیجریه رقم خورد. حریف فرانسه در یک چهارم نهایی، برنده دیدار آلمان و نیجریه خواهد بود.




























انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار