مدیر‌کل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: ۶۵ درصد مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر که برعده بنیاد مسکن بوده است در استان اردبیل تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

احمد حاج علی زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: این واحد های مسکونی در شهرهای نمین، بیله سوار، کوثر و نیر تکمیل شده و بخشی از آن ها به متقاضان واگذار شده است.

وی با یادآوری اینکه 6 هزار واحد سهمیه استان اردبیل برای تولید مسکن مهر پیش بینی شده بود گفت: ما در 2 سالی که این سهمیه به استان اردبیل ابلاغ شده بود برنامه ریزیمان را در شهرهای یاد شده آغار کردیم و موفق شدیم سهیمه تعین شده را با معرفی متقاضان به بانک ها و برخورداری آن ها از تسهیلات به نقطه عملیاتی و اجرایی برسانیم.

مدیر‌کل بنیاد مسکن اردبیل افزود: تا پایان امسال در همه شهرها زیر 25 هزار نفر که بنیاد مسکن ساخت واحدها را عهده دار بوده همه مساکن تحویل متقاضیان شده و حتی قرار است دفترچه اقصاد صاحبان این واحدها عرضه شود.

حاج علی زاده در ادامه میانگین برخورداری استان اردبیل را از مسکن مقاوم سازی شده روستایی 50 درصد اعلام کرد و گفت: 90 درصد از پرونده های عقد قرار داد شده طرح مقاوم سازی مسکن روستایی موفق به دریافت پایان کار شده اند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.