ویژه برنامه افطار در "شبكه الكوثر" امسال با ساختار ویژه و متفاوتی ارائه می شود .

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه " رمضان احلی " نام دارد و پنجمین سال متوالی است كه در بیروت تولید می شود .

 " رمضان احلی "می‌كوشدفضای سرور معنوی اوقات افطار را براساس روایت " للصائم فرحتان فرحة عند الافطار و فرحة عند لقاء ربه" به مخاطبان عرب زبان منتقل كند.
 
در  این برنامه چهره های معروف عربی شامل بازیگران سوری و لبنانی ، دوبلرها ، مجریان شبكه های عربی ، شاعران وادیبان، هنرمندان ، علمای شیعه و سنی و مسیحی و شخصیت های فرهنگی و سیاسی از كشورهای مصر ، عراق ، لبنان ، فلسطین و سوریه به عنوان مهمان برنامه حضور دارند و تجربیات رمضانی خود را با مخاطبان در میان می گذارند.
 
نكته قابل توجه اینكه رمضان احلی در پنجمین سال تولیدش با برخورداری از دكور و امكانات حرفه ای ، از قاری معروف عراقی شیخ میثم تمار برای خواندن دعاهای ماه رمضان و از خواننده معروف سوری استاد فواز الخوجه به همراه گروهش برای اجرای تواشیح و ابتهالات بهره می‌برد.

شرح اخلاق و آداب ماه رمضان، اجرای مصاحبه متفاوت با مردم توسط بازیگر معروف لبنانی حسن حمدان ، شعرخوانی با حضور نوازنده نی و نقاشی مفهومی ، از دیگر آیتم های  برنامه "رمضان احلی" است.
 
گفتنی است؛  ویژه برنامه افطار در دفتر بیروت شبكه الكوثر تهیه و هر شب ساعت 22 پخش می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: الکوثر ، ساختار ، رمضان ، دعا ، دکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.