عضو هیئت رئیسه مجمع خیران سلامت مازندران گفت: بزرگ‌ترین بیمارستان فوق تخصصی قلب شمال کشور، تا دو سال آینده در مازندران احداث و بهره برداری می شود.

حسن صفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت : عملیات اجرایی ششمین بیمارستان فوق تخصصی قلب شمال کشور، سال گذشته با مشارکت خیران و مجمع خیران سلامت استان و بزرگان شهر در ساری آغاز شده است.

وی افزود: با مشارکت خیران سلامت و مردم نوعدوست مرکز استان، این پروژه اکنون دارای پیشرفت فیزیکی مناسبی بوده و بیمارستان فوق تخصصی قلب شمال کشور در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) ساری تا دو سال آینده به بهره برداری کامل می رسد.

عضو هیئت رئیسه مجمع خیران ماهک استان با اشاره به اینکه کمک به بیماران سرطانی باید از طریق خیران در جامعه بیشتر ترویج شود، تصریح کرد: بیمارستان کودکان سرطانی مازندران نیز با پیشرفت فیزیکی مناسبی در حال احداث است.

این خیر برجسته مازندران با بیان اینکه ماهانه 20 میلیون تومان از درآمد زندگی خود را صرف امورات خیرخواهانه و کمک به نیازمندان می کند، افزود: حامی 25 نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد نیز هستم.

صفری با بیان اینکه در جامعه رستواران داران بین راهی شمال کشور نیز عضویت دارم، گفت: به واسطه علاقه بنده به حرفه رستوران داری، 25 سال است که این حرفه را در مازندران آغاز کردم.

وی با اعلام اینکه فعالیت بنده با افتتاح یک رستوران در ساری، آغاز شده است، افزود: اکنون دارای هشت رستوران با 205 پرسنل تحت عنوان گروه رستوران های زنجیره ای حاج حسن در ساری و شهرهای مرکزی استان هستم.

صفری با اعتقاد به اینکه توکل به خدا، درستکاری و صداقت در فعالیت صنفی بسیار اثرگذار است، گفت: دوست دارم با تکیه بر این شعارهای الهی و با استعانت از باری تعالی، رستوران دار برتر جهان شوم.

وی با بیان اینکه برج حاج حسن ساری با امکانات رفاهی، تفریحی، ورزشی و فرهنگی را برای شهروندان در دست احداث دارم، افزود: این اقدام بنده نیازمند همکاری بیشتر مسئولان است.

عضو هیئت مدیره جامعه رستوران داران بین راهی شمال کشور با اشاره به اینکه کار خود را با سبزی فروشی، رانندگی تاکسی و کارمند راه آهن شمال شروع کردم، گفت: با تقویت نیروهای خود به سمت دوره های تکریم مشتری، معتقدم که مشتری به مثابه چاه نفت بوده که اگر به خوبی از آن استفاده نشود، بسیار زود تمام می شود.

صفری با بیان اینکه علاقه بسیاری به انجام فعالیت های فرهنگی و ورزشی در جامعه دارم، افزود: تیم داری دو تیم کشتی شهدای ساری و رستوران حاج حسن ساری را در دو دوره صورت دادم ولی دریغ از حمایت و قدردانی مسئولان ورزشی استان از اسپانسر های ورزشی استان بوده است.

وی از آماده سازی 5 هزار متر مربع زمین در ساری برای احداث مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی برای مردم شهر در آینده ای نزدیک خبر داد./ب


برچسب ها: ساخت ، فوق ، شمال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.