سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: در صورتی که تزریق اعتبار از سوی دولت جدی گرفته شود، کمیته امداد امام(ره) قابلیت ایجاد شغل برای بیش از 500 هزار نفر از جوانان را دارد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره)، با یادآوری اقدامات انجام شده در کمیته امداد امام (ره) برای کاهش آمار بیکاری جوانان تحت پوشش این سازمان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) با در نظر گرفتن فاز استعدادسنجی افراد، شغلهای مناسب و در شان آنان ایجاد کرده که به این ترتیب گام موثری در کاهش آمار بیکاری برداشته است.

وی با بیان اینکه پس ازاستعداد سنجی افراد در کمیته امداد امام(ره) مراحل آموزش برای فراگیری فنون در مشاغل مختلف آغاز می‌شود افزود: مهم ترین اقدام برای کاهش آمار بیکاری اختصاص اعتبار از سوی دولت است.

انواری با تاکید بر اینکه نظارت و ارائه مشاوره‌های فنی به افراد تحت پوشش کمیته امداد برای ایجاد اشتغال تاکنون موثر بوده است تصریح کرد: کمیته امداد پس از ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش خود آنان را رها نکرده و در راستای فروش محصولات نیز در بسیاری از مواقع مسئولیت بازاریابی برای تولیدات آنان را نیز انجام می‌دهد تا چرخه تولید به حرکت در آید.

انواری با بیان اینکه ایجاد اشتغال نیازمند حمایت زنجیر‌وار از افراد است افزود: بدون شک اگر دولت حمایتهای اعتباری خود رابه کمیته امداد افزایش دهد گره بیشتری ازاشتغال جوانان باز خواهد شد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: ‌یکی از گشایشها در بخش اشتغال کشور و بحث اقتصاد مقاومتی می‌تواند در بستر اشتغالهای خرد و کوچک ساماندهی شود به شرطی که شرایط آن فراهم شود.

وی با بیان اینکه در صورت فراهم بودن شرایط و کافی بودن بودجه می‌توان 500 هزار فرصت شغلی را از سوی کمیته امداد امام خمینی( ره) ایجاد کرد گفت: ایجاد اشتغال در جامعه می‌تواند موجبات نشاط و تحرک در بین جوانان را فراهم کند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی( ره) ادامه داد: حمایت از قشر جوان در جهت کاهش آمار بیکاری می‌تواند به صعود جوانان به مرحله کارآفرینی نیز منجر شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اشتغال ، اعتبار ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار