بیست و پنجمین دوره لیگ جهانی والیبال در سال 2014، در سه سطح و با حضور 28 تیم از دوم خردادماه سال جاری آغاز شده و 29 تیرماه به پایان خواهد رسید.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گرگان ، در پايان دور مقدماتی بين قاره‌اي ليگ جهاني واليبال فرهاد قائمی در رده هفتم بهترين دريافت کنندگان ليگ جهاني سال 2014 با 36.73 درصد موفقيت قرار گرفت.

در فهرست بهترين دريافت کنندگان، شوجي اريک از آمريکا با 52.65 درصد موفقيت در رده نخست ايستاده است. بازيکناني از لهستان و بلغارستان به ترتيب با 41.55 و 40.55 درصد موفقيت در رتبه‌هاي دوم و سوم قرار دارند.

همچنین این بازیکن گلستانی در جمع بهترین توپ‌گيران دور مقدماتي ليگ جهاني واليبال قرار گرفته است و با ميانگين 1.49 درصد در رتبه هشتم ایستاده است.

در رده نخست بهترين توپ‌گيران دور مقدماتي ليگ جهاني واليبال ، زاتورسکي پاول از لهستان با ميانگين 2.52 در هر ست و نیز بازيکناني از برزيل رتبه‌هاي دوم و سوم را در اختيار دارند.

گفتنی است در پايان مرحله بين قاره‌اي ليگ جهاني واليبال محمد موسوي با 0.96 امتياز بهترين مدافع و سعيد معروف پاسور و کاپيتان تيم ملي واليبال ايران نيز با ميانگين 5.39 پاس صحيح در هر ست رتبه سوم بهترين پاسورهاي ليگ جهاني را به خود اختصاص دادند.

در پایان دور مقدماتی این رقابتها ایتالیا، ایران و برزیل از گروه A و آمریکا و روسیه از گروه B به فینال راه یافتند و تکلیف آخرین تیم صعود کننده به رقابت های مرحله نهایی هفته آینده در استرالیا مشخص خواهد شد ./ش/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.