این تورگردانان طی یک روز در استان ضمن بازدید از مجموعه تاریخی فرهنگی تاق بستان، مجموعه ثبت جهانی شده بیستون، تکیه معاون الملک و بازار سنتی کرمانشاه، از دیگر تاسیسات گردشگری نیز بازدید به عمل آوردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛محمد رضا ستایش فر معاون گردشگری گفت: این دومین هیات خارجی مرتبط با امر گردشگری است که از ابتدای سال جاری تاکنون از استان کرمانشاه بازدید می کنند.

وی تاکید کرد: تا پیش از این تورهای خارجی بیشتر در استانهای تهران، اصفهان و شیراز تردد داشتند، اما با تلاشهای صورت گرفته کرمانشاه نیز به عنوان مقصد جدید تورهای خارجی تعیین شده است.

ستایش فر گفت: گردشگران به دنبال مسیرهای جدید گردشگری در ایران هستند که استان کرمانشاه با توجه به جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیاری که دارد و همچنین زیرساخت های مناسبی همچون فرودگاه بین المللی، راه مناسب، مراکز اقامتی و ... می تواند به عنوان مقصد جدید گردشگران خارجی در ایران شناخته شود

وی با شرح مختصر ی از توانمندیهای استان کرمانشاه از جمله وجود بیش از 2000 اثر ثبت شده ملی وسایت جهانی بیستون، هشتمین اثر ثبت شده ایران در فهرست جهانی یونسکو، طبیعت کم نظیر استان، غذاهای محلی و زندگی عشایر، اظهار نمود: همگی این موارد از سالیان دور مورد توجه جهانگردان بوده اند . /س

برچسب ها: کرمانشاه ، تور ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.