رئیس سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي استان قزوین گفت: در دو سال گذشته بيش از یک هزارو 500 مورد مجوز در بخشهای مختلف کشاورزی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

هيئت رئيسه مجمع عمومي و اعضاي كميته اجرايي و هيئت نظارت بر انتخابات ظهر دوشنبه در ادامه مجمع عمومي، انتخابات بازرس سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي استان برگزار شد.

حميدرضا تبسمي رياست اين سازمان، انعقاد تفاهم نامه ميان اين سازمان و دستگاههاي اجرايي استان در راستاي استفاده از تخصص و توان كارشناسان و اعضاي سازمان را از جمله مهم ترين اقدامات برشمرد و اظهارداشت: تفاهم نامه هايي با موضوعات آب و خاک اعطاي تسهيلات، تراكتور، خد مات بيمه اي در امور كارگزاري نهاددينه كردن توليدات و محصولات سالم و ارگانيک مديريت حفظ نباتات و بسياري از موضوعات ديگر از جمله تفاهم نامه هايي است كه ميان اين سازمان و ارگانها منعقد شده است.

وي خاطرنشان كرد: براي اولين بار نيز امور صدور پروانه اي مختلف بخش كشاورزي از سازمان جهاد كشاورزي به سازمان نظام مهندسي كشاورزي واگذار شد.

تبسمي همچنين تشكيل كميته هاي مختلف در سازمان را از ديگر اقدامات مهم ذكر كرد و گفت: كميته آب و خاک دام و طيور مكانيزاسيون آموزش و اشتغال توليدات گياهي، باغباني و رتبه بندي از جمله كميته هاست كه در راستاي متمركز شدن فعاليتها و اقدامات و تخصصي شدن كارها صورت گرفته است.

وي در بخش ديگري از سخنانش از انعقاد دو تفاهم نامه ميان اداره كل منابع طبيعي و اداره كل حفاظت محيط زيست استان خبرداد و گفت: در راستاي استفاده از توان و تخصص كارشناسان سازمان در حوزه منابع طبيعي تفاهم نامه اي ميان اداره كل منابع طبيعي استان مبني بر انجام برخي امور تهيه نقشه پاسخ به استعلامات تكميل طرحهاي استعداد يابي اصلاح طرحهاي مرتعداري و كميسيون ماده واحده منعقد شد كه به زودي به مرحله اجرايي مي رسد.

تبسمي همچنين اظهارداشت: در خصوص نظارت بر طرحهاي فضاي سبز مشاوره و طراحي و ايجاد فضاي سبز مشجر در بخش صنايع نيز تفاهم نامه اي ميان سازمان نظام مهندسي كشاورزي و اداره كل حفاظت محيط زيست استان منعقد شد.

وي در پايان به آمار تفكيكي صدور مجوزهاي بخشهاي مختلف كشاورزي در دوسال گذشته توسط اين سازمان اشاره كرد و گفت: صدور و تمديد پروانه هاي مختلف در بخش كشاورزي طي دو سال گذشته بيش از یک هزارو 500 مورد بوده كه نشان از تلاش و پويايي اعضا و كاركنان اين سازمان دارد.

در پايان جلسه مجمع عمومي كار انتخاب بازرس با معرفي داوطلبين آغاز و در نهايت آقاي حميدرضا موسوي با كسب حداكثر آرا با عنوان بازرس سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي استان قزوين به مدت يكسال انتخاب شد/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.