معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از توزیع روزانه بیش از 3000 غذا در آیین افطاری ماه مبارک رمضان، در میهمانسرای آستان خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران  ، روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، محمد جوان در آیین افطاری حرم مطهر در گفت‌وگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران  گفت: آستان مقدس قم در ماه مبارک همانند سال‌های گذشته، در برپایی سفره افطار و پذیرایی از زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(س) حضور پررنگی دارد.
وی با اشاره به پذیرایی میهمان‌سرای آستان مقدس قم از روزه‌داران از اولین روز ماه مبارک رمضان، گفت: میهمان‌سرای آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در ماه ضیافت‌الله، همه روزه با بیش از 3000 غذا، زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(س) را میزبانی می‌کند.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی آستان با بیان این که 2000 پرس غذا از مجموع غذاهای افطاری توزیع شده، توسط یکی از خیرین تهیه می‌شود،
وی به نحوه توزیع فیش افطاری میهمانسرای آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها اشاره کرد و گفت:‌ فیش‌های افطاری بر اساس منطقه بندی صورت گرفته و درخواست‌های دریافت شده توزیع می‌شود./س

برچسب ها: قم ، حضرت ، معصومه ، افطاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.