رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از ارسال ۳۱اثر هنری به عتبات عالیات خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مهدیار گفت: این آثار در استان ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه 60 اثر هنری نیز را برای حرم مطهر احمد بن موسی (ع) آماده کردیم، افزود: بازسازی عتبات عالیات زمینه ساز بازسازی دل ها توسط هنرمندان صورت می گیرد.

این مقام مسوول با یادآوری برجسته شدن نقش انقلاب اسلامی در دنیا، بیان کرد: کاری که امروز سلفی و تکفیری ها انجام می دهد، روندی است که از قبل بوده اما اکنون برجسته تر شده است.

مهدیار با اشاره به اینکه جبهه استکبار با حضور صهیونیست در حال کمک به این تکفیری ها هستند، ادامه داد: برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز این کار را انجام می دهند و این به دلیل کج فهمی و کج اندیشی سران کشور های عربی است که آب به آسیاب دشمن می ریزند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با تاکید بر اینکه ما بازسازی عتبات عالیات را در هر شرایطی انجام خواهیم داد گفت: حرم های ائمه اطهار (ع) نماد جهان اسلام و تشییع هستند و ما از هیچ کاری برای این حرم ها کم نخواهیم گذاشت و تا جایی که بتوانیم با جان و دل بازسازی را انجام خواهیم داد.

وی افزود: دشمن می خواهد ما اسلام را متوقف کنیم و بازسازی را انجام ندهیم، انقلاب را صادر نکنیم اما نمی داند همه اینها به یک فرهنگ تبدیل شده است و هیچ کس توانایی ندارد این حرکات را متوقف کند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: ارسال ، هنری ، عتبات ، عالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.