عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سازمان‌های بین‌المللی نه تنها اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم نکردند بلک در مقابل این اقدامات فجیع سکوت کرده‌اند، کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس از این تجاوز و کشتار حمایت می‌کنند و جای بسی تأسف است که اینها می‌خواهند اداره‌کننده دنیا باشند.

"اسماعیل کوثری" نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در فلسطین و سکوت مجامع بین‌المللی، گفت: رژیم اشغالگر قدس زمانی به مردم بی‌پناه غزه حمله کرد که رسانه‌های جهان درگیر جام جهانی فوتبال و اقدامات گروهک تروریستی داعش هستند.

وی افزود: سازمان‌های بین‌المللی نه تنها اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم نکردند بلک در مقابل این اقدامات فجیع سکوت کرده‌اند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس از این تجاوز و کشتار حمایت می‌کنند و جای بسی تأسف است که اینها می‌خواهند اداره کننده دنیا باشند.   
 
کوثری تصریح کرد: اقدامات اخیر این کشورها نشان از دو پهلو بودن برخوردهای آنان است و دلیل بدبینی مردم منطقه، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان نسبت به استکبار جهانی و سازمان ملل به همین دلیل است.   
 
کوثری افزود: اگر مسئله‌ای به نفع منافع ملی آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه به وجود آید سازمان ملل سریعا عکس‌العمل نشان می‌دهد اما در قبال کشتار مردم بی‌گناه غزه سکوت می‌کنند چون می‌دانند که به نفعشان نیست.   
 
این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه ساختار سازمان ملل باید به کلی تغییر کند، اظهار داشت: این سازمان مورد قبول اکثریت مردم جهان نیست و فعالان آن صلاحیت اداره کردن آن را ندارند چرا که منافع ملی خود و حتی فراتر از کشور خودشان را درنظر می‌گیرند.   
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: افراد اداره کننده این سازمان مذکور لیاقت مدیریت این مجموعه را ندارند و باید تغییر کنند چرا که سازمان ملل در این چند سال اخیر امتحانش را به خوبی پس نداده است.
  
انتهای پیام/    
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار