به مناسبت شب های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع)، ویژه برنامه هایی از سیمای کردی "شبکه سحر" پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، سیمای کردی، ویژه برنامه "ماه نور" و سریال تلویزیونی "شاید برای شما هم اتفاق بیافتد" را برای ایام شهادت حضرت علی (ع) و شب های قدر در نظر گرفته است.
 
"ماه نور" برنامه رمضانی سیمای کردی است که به تهیه کنندگی کامران یوسفی در مرکز مهاباد تولید شده و هر روز از این سیما پخش می شود. این برنامه به مناسبت این ایام، آیتم هایی متناسب با موضوع فضایل شب های قدر و شخصیت، مقام و زندگی مولای متقیان امیرالمومنین (ع) خواهد داشت. پخش گزارش از آداب و مراسم شب های قدر در مناطق کردنشین نیز از دیگر بخش های این برنامه است.
 
"ماه نور" ویژه شب های قدر از چهارشنبه 18 رمضان تا 21 رمضان هر شب ساعت 21:15 به وقت تهران از سیمای کردی پخش می شود.
 
به همین مناسبت سریال "شاید برای شما هم اتفاق بیافتد" نیز از این سیما پخش می شود. این مجموعه از چهارشنبه 25 تیر ماه مصادف با 18 رمضان تا شنبه 28 تیر ماه، جایگزین سریال "کوچه اقاقیا" می شود و هر شب ساعت 22:45 به وقت تهران از سیمای کردی پخش خواهد شد.
 
"شاید برای شما هم اتفاق بیافتد" به مدیریت دوبلاژ ابراهیم بومی به زبان کردی دوبله شده و به روایت داستان های پندآموز اجتماعی و اخلاقی در قالب اپیزودهای کوتاه می پردازد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، سحر ، سیما ، شاید برای ، مدیریت ، شب ، قدر ، ایام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار