مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری 17 محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری «عبدالناصر حرک» در مازندران خبر داد.

حجت‌الاسلام علیزاده امروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، ماه بهار و نزول قرآن و در راستای تعمیق و نشر معارف قرآنی در سطح جامعه، برنامه‌های قرآنی مختلفی در دستور کار اداره کل اوقاف مازندران قرار دارد.

وی با بیان اینکه همه مردم و مسئولان در راستای ترویج مفاهیم قرآنی مسئول هستند، افزود: طنین دلنشین کلام وحی در قالب محافل قرآنی و جلسات خانگی در سراسر استان به گوش می‌رسد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه مجالس قرآنی در ماه مبارک رمضان موجب ترویج فرهنگ قرآنی در بین تمامی آحاد جامعه می‌شود، اظهار کرد: برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در شهرهای مختلف سبب تقویت ترویج مفاهیم و ارزش‌های قرآنی در جامعه می‌شود.

علیزاده به برگزاری مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم در آستانه امامزاده عباس(ع) ساری اشاره کرد و گفت: این مراسم معنوی همه روزه با حضور مردم مومن و روزه‌دار مازندران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم امامزاده عباس(ع) ساری از شبکه تبرستان پخش می‌شود، گفت: با قراردادی که بین اوقاف مازندران و صدا و سیمای استان بسته شده است، مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم امامزاده عباس(ع) ساری به صورت زنده بر روی آنتن شبکه تبرستان می‌رود.

این مسئول اظهار کرد: محافل ترتیل خوانی قرآن کریم در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان همه روزه در حال برگزاری است./ز

برچسب ها: محفل ، انس ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.