ساری /

کسب 2 مدال برنز کشتی‌گیران مازندرانی در اسلواکی

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در اسلواکی دو ملی‌پوش مازندرانی موفق به کسب مدال برنز شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، سلمان قادری امروز بیان داشت: در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان که هم اکنون در شهر اس نینا اسلواکی در جریان است، دو کشتی‌گیر مازندرانی موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی با اشاره به برگزاری سطح بالای این رقابت‌ها با حضور کشورهای مختلف تصریح کرد: در این مسابقات نادر نصری در وزن 50 کیلوگرم و مجتبی عموزاد در وزن 58 کیلوگرم به عنوان دو مازندرانی موفق به کسب مدال برنز شدند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران بیان داشت: برای کسب مدال برنز، نصری کشتی‌گیر هندی و عموزاد نیز کشتی‌گیر گرجستانی را شکست دادند.

قادری از حذف احمد بذری کشتی‌گیر مازندرانی وزن 69 کیلوگرم کشورمان خبر داد و ابراز داشت: بذری پس از یک برد در دور دوم با شکست مقابل حریف از گردونه مسابقات کنار رفت.

وی با بیان اینکه این مسابقات امروز در اسلواکی به پایان می‌رسد، اظهار داشت: نعیم حسن‌زاده کشتی‌گیر مازندرانی وزن 100 کیلوگرم کشورمان برای کسب مدال به روی تشک می‌رود.

قادری در پایان افزود: هدایت تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان بر عهده سیدمراد محمدی از مربیان باتجربه مازندرانی است که امیرعباس مرادی گنجی دیگر مربی مازندرانی نیز در کادر فنی وی را همراهی می‌کند./ش

برچسب ها: کشتی ، کسب ، اسلواکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.