مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بر کیفیت گرایی در نهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی تاکید کرد.

جواد کارگران گفت: محتوای جشنواره از منظر کیفیت و ارزشمندی، باید هر سال به صورت برجسته تر نسبت به گذشته باشد .
وی با اشاره به اینکه راهکارهای ارایه شده در جشنواره باید به گونه ای باشد که نتیجه آن به ارتقای هر چه بیشتر کیفیت آثار ختم شود افزود: در هشت دوره گذشته این جشنواره بیش از 12 هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد .
کارگران اظهار داشت: هر ساله یک هزار و 300 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال می شود و امسال رویکرد این جشنواره کیفیت گرایی است .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در نهمین دوره این جشنواره نیز تاکنون 25 اثر به دبیرخانه جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی ارسال شده است .
جواد کارگران با تاکید بر ضرورت آسیب شناسی و بازنگری در جشنواره های گذشته گفت: جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی در هشت دوره گذشته توسعه و فراگیری مطلوبی داشت و باید در کنار این کمیت گرایی کیفیت گرایی نیز مد نظر باشد .
جشنواره فرهنگی و هنری رضوی با هدف تبیین سیره رضوی در جامعه و آشنایی بیشتر مردم با زندگینامه و شخصیت امام رضا (ع) همه ساله در دهه کرامت در استان های مختلف کشور برگزار می شود که نهمین دوره این جشنواره با موضوع شعر، داستان و قطعه ادبی در دو گروه سنی کودکان و نوجوان و بزرگسالان با انتخاب 27 اثر برتر شهریور ماه امسال در شهرکرد برگزار خواهد شد./ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.