برخورد شدید پنج دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر در غرب بزرگراه آزادگان، باعث گرفتار و مجروح شدن سرنشینان دو خودرو سواری شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در ساعت 23:10 شب گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 76 و هم چنین گروه امداد ونجات 8 را به محل حادثه در بزرگراه آزادگان، چهارراه پیکان شهر اعزام کرد.



سلمان شهبازی، افسر آماده منطقه یک آتش نشانی تهران در مورد این حادثه گفت: در برخورد شدید سه دستگاه کامیون و دو دستگاه سواری با یکدیگر، تعدادی از سرنشینان آن در درون خودروها محبوس شده و قادر به خروج از آنها نبودند.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل و قطع سیستم برق خودروها جهت جلوگیری از حوادث احتمالی دیگر با بکارگیری تجهیزات ویژه نجات در حضور عوامل اورژانس درب خودرو های سواری را برش داده و رانندگان وسرنشینان گرفتار را از داخل خودروها خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.



شهبازی در ادامه اظهار داشت: آتش نشانان همچنین توانستند با استفاده از ابزارهای نجات، دختر بچه 5 ساله ای به نام ساجده-ح که درون یک خودروی سواری به صورت کاملا خطرناک محبوس شده بود را زنده بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس دهند.

این افسر آماده آتش نشانی در خاتمه اظهار داشت: علت وقوع این حادثه شدید رانندگی از سوی پلیس راهور تحت بررسی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نجات ، کودک ، تصادف ، شنگین ، خودرو ، تصاویر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار