در جلسه مشاوران جوان فرمانداری مهرستان به ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان بانوان، ایجاد فضاهای ورزشی و ارتقای سرانه این فضاها در شهرستان مهرستان تاکید شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، مشاور فرماندار مهرستان در جلسه مشاوران جوان فرمانداری مهرستان گفت: ایجاد امید و ارائه ایده بر اساس اطلاعات واقعی از وظایف مشاوران جوان است که در آن به مدیران دستگاه‌های اجرایی راه‌حل برون‌رفت از مشکلات نشان داده می‌شود.

عبدالباسط مزارزهی افزود: نگاه نظام این است که جوانان با آمادگی اخلاقی و علمی مسئولیت‌های جدید را پذیرفته و با نهراسیدن از مشکلات، روند توسعه شهرستان را شتاب بخشند.

مهران خاکی‌زائی دبیر مشاور جوان فرمانداری مهرستان نیز در این جلسه گفت: باور عمیق مجموعه دولت در توجه به افکار و آگاه سازی جوانان است تا راه را بر دشمنان که قصد انحراف تفکر و جلوگیری از خودسازی و توانمندسازی جوانان این مرز و بوم دارند، ببندد.

افسانه میرمرادزهی رئیس کمیته بانوان مشاور جوان فرمانداری مهرستان هم گفت: اهمیت ‌دادن به مباحث بانوان در واقع ارزش نهادن به سلامت خانواده و جامعه است که در این راستا به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان آنان، ایجاد فضاهای ورزشی مربوط به بانوان و ارتقای سرانه فضای ورزشی راهکارهایی هستند که نیاز به پیگیری مستمر و تحقق دارند.

  انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش ، بانوان ، مهرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.