تصویربرداری "معصومانه در خواب" به تهیه کنندگی محسن دانشور و کارگردانی محمد بصیری در روستای کن به پایان رسید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مهدی کریمی با اعلام این خبر گفت: همه بازیگران اصلی از جمله کامران تفتی، ایمان صفا، اافشین سنگ چاپ، فریده دریا مجد، مهران رجبی، اصغر نقی زاده و.. روز گذشته، برای ضبط سکانس های فینال این تله، در روستای کن جلوی دوربین «معصومانه در خواب» رفتند.
 
وی افزود: در سکانس های پایانی این تله به موضوعاتی پرداخته می شود که سبب تحولات عمیقی در  شخصیت فریدون می شوند، تا حدی که او روستا را برای ادامه زندگی بر می گزیند.
 
کریمی با اعلام اینکه با پایان کار تصویربرداری مراحل فنی  این تله شروع شده، افزود: در چند هفته آینده تدوین «معصومانه در خواب»  توسط لیدا جهانگیری آغاز خواهد شد.
 
به گفته وی این تله که رویکردی انتقادی دارد، در قالب یک طنز اجتماعی تاثیرگذار معضلات  اجتماعی از جمله طلاق را به بوته نقد می کشد.
 
کریمی ادامه داد: «معصومانه در خواب» درباره  زندگی جوانی است که به دلیل متارکه پدر و مادرش تنها شده و زندگی اش دستخوش آجتماعی شدید اجتماعی می شود.
 
به گفته مدیر گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو، کامران تفتی در این تله نقش فریدون پسر بیست و چند ساله‌ای را بازی می‌کند که مادرش به دلیل متارکه او را در همان دوران کودکی ترک کرده با پدرپیر و دستفروش خود اسد زندگی می‌کند. او که بعد از طلاق مِهر مادری را در زندگی خود احساس نکرده، دستخوش آسیب‌های شدید اجتماعی قرار می‌گیرد و نسبت به مرگ پدربزرگش هم بی‌تفاوت است، اما روزگار ماجرای دیگری را برای او رقم می‌زند.
 
کریمی گفت: علاوه بر کامران تفتی، حامد وحید، سعید پیردوست، ایمان صفا، مهران رجبی، افشین سنگ چاپ، کیانوش گرامی، سیامک قاسمی، فریده دریامجد، مهدی فقیه، عزت الله رمضانی‌فر، سولماز حصاری و رضا در این فیلم تلویزیونی نقش آفرینی کره اند.
 
وی تصریح کرد: «معصومانه در خواب» کاری از گروه  فیلم های تلویزیونی شبکه دو سیماست، این تله که 11 تیر در کرج کلید خورد بصیری یک طنز اجتماعی هدفمند است كه می‌كوشد در كنار روایت داستانش پیام‌های اخلاقی و ارزشی هم به مخاطب بدهد.
 
کریمی با بیان اینکه همه لوکیشن های «معصومانه در خواب» در تهران و اطراف آن قرار دارند، افزود: بخش هایی از این اثر تلویزیونی در کن سولقان  و امامزاده داود تصویربرداری شده و تلاش کردیم این تله از جاذبه های بصری لازم و تعدد لوکیشن برخوردار باشد.
 
فرهاد طب نوری که فیلمنامه‌هایی چون «مجنون لیلی و پروانگی» قاسم جعفری و «سه درجه تب» حمیدرضا صلاحمند و «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» را درکارنامه دارد، فیلمنامه «معصومانه در خواب» را نوشته است.
 
از دیگر عوامل این تله فیلم می توان به محبوبه مجلل مجری طرح، احمد احمدی تصویر بردار، مسعود شاهوردی صدابردار، علیرضا شهسواری صحنه، مجید وثیقی گریم، وحید نصیری دستیار اول کارگردان، علیرضا مجلل تدارکات و شیماباقری منشی صحنه اشاره کرد.
 
آهنگسازی اثر نیز به آرمان موسی پور  سپرده شده است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.