"احسان علیخانی" از حواشی "ماه عسل"، وضعیت پوشش خود در پشت صحنه، عوض شدن مجری برنامه و مسائل گوناگون دیگر سخن گفت.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ برنامه ماه عسل، این روزها در لحظات افطار از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود و مخاطبان زیادی را با خود همراه می‌کند، بنابراین ما هم به پشت صحنه‌ی این برنامه پر مخاطب رفتیم و یک گفتگوی اختصاصی با "احسان علیخانی" انجام دادیم. 

شما با اجرای ماه عسل تا حد زیادی موفق بوده‌اید برای اینکه به سمت کلیشه شدن نروید، چه تدبیری اندیشید؟

تعدادی از موضوعاتی که ما تاکنون کار کردیم برای اولین بار روی آنتن زنده طرح شده است. ساختار و شاکله‌ ماه عسل برای تعداد کثیری از مخاطبان مشخص است و مردم هم با ماهیت ارتباط برقرار کردند ولی تنوع سوژه‌ها و قصه‌ها در متفاوت بودن ماه عسل نقش موثری خواهد داشت.
 
آقای علیخانی کدام یک از قصه‌های ماه عسل به خود شما تلنگر زده و از آن درس گرفتید؟

من از قالب قصه‌ها درس گرفتم چرا که قصه‌هایی با موضوعاتی متفاوت مرا نیز شبیه مخاطبان گاهی متعجب یا غمگین می‌کند و حتی گاهی قانع نشدم و این واکنش‌ها بسیار طبیعی است، چرا که من هم شبیه همه‌ی مردم و مخاطبان هستم.

قصه‌ی پسری به نام رضا که خانواده‌ای ندارد ،برایم عجیب بود با اینکه ازدواج کرده و دارای فرزند هم بود اما به قول خودش هیچ هویتی ندارد چرا که در سن 3 سالگی او را در حرم امام رضا(ع) پیدا می‌کنند و به بهزیستی تحویل می‌دهند، تمام دروغ‌هایی که در زندگی‌اش گفته و نگاه‌های بدی که جامعه نسبت به او داشته بسیار تکان دهنده است.

 تنها کافی است شما از جلد خودت بیرون بیایی و یک لحظه خودت را جای او قرار دهی و ثانیه‌ای نفس بکشی حتما آدم را دگرگون می‌کند.
 
آقای علیخانی قصه‌ احسان و سولماز در برنامه شما بسیار سروصدا کرد نظرتون در مورد این زوج چی بود؟

احسان و سولماز جزء قصه‌هایی بود که خیلی مورد استقبال مردم قرار گرفت که البته این قصه دارای یک وجه تحسین برانگیز و اتفاقا یک وجه ناراحت کننده داشت؛ ابراز احساسات یک زن و شوهر به هم با آن شرایط به قدری مورد استقبال قرار می‌گیرد که یعنی ما این خلاء را داریم؟ حتما این خلاء و ضعف وجود دارد که چشم‌ها از شنیدن و تماشای این قصه گرد می‌شود.

 این قصه از هر دو منظر قابل بررسی است، زندگی باید اینگونه باشد و در صورت نبود چنین زندگی من و مخاطب تعجب می‌کنیم ولی قصه‌ فوق العاده خوبی بود و خوش به حال آقایان در کشور ما شد که یک احسان عاشق پیدا شد تا از آنها دفاع کند.
 
آیا آن چیزی که ما از احسان علیخانی جلوی دوربین شاهد هستیم در پشت دوربین هم همینطور است؟

همه کارهای انجام شده توسط دیگران سختی دارد ولی شاید کسی باور نمی‌کند بعضی اوقات ما تا 20 ساعت درگیر یک برنامه هستیم و تنها مخاطبان یک ساعت و نیم ما را روی آنتن تماشا می‌کنند، گاهی هزار هجمه در ذهن دارم و برای یک قصه با دوستانم بسیار دوندگی می‌کنیم.
 
ولی صادقانه باید بگویم که چون هنوز هم در قاب ماه عسل قرار داریم به طور حتم بیرون از برنامه عصبانی تر؛ عجول تر و حتی دچار استرس می‌شوم و شاید در برخی موارد وضعیت شلخته‌ای دارم. به پوشش کت و شلوار من روی آنتن نگاه نکنید، مجری وظیفه‌اش این است که آراسته جلوی مخاطب ظاهر شود اما نکته جالب اینجا است بیرون از برنامه زمانی که وارد استودیو می‌شوم به قدری شلخته هستم که گاهی من را نمی‌شناسند.
 
اگر مزدی هم گرفتیم که قطعا بابت نگاه مردم بوده همان مزد اصلی است که خستگی را از بین می‌برد و اگر چیزی به ما در این سالیان رسیده تنها از حیث نگاه مردم، تشویش، اضطراب و عصبانیت بوده که این اتفاق افتاده پس بنابراین من و همه‌ی دوستانم به آن افتخار می‌کنیم که حالمان قبل و بعد برنامه بد است چون برای نگاه مخاطب اهمیت دارد.
 
جمله‌هایی که پایان برنامه پس از خروج از قاب ماه عسل می‌گویید را از قبل انتخاب می‌کنید و یا فی‌البداهه است؟

پس از شنیدن قصه‌ی مهمانان در قاب ماه عسل جمله‌هایی مبتنی بر حس در من ایجاد می‌شود که بدون هماهنگی با مهمان بعد از اتمام برنامه بیان می‌کنم.
 
چون من به پویایی روی آنتن، صحبت کردن، اعتقاد دارم و تلاشم این بوده که در صحنه ماه عسل با مهمانان زندگی کنم بنابراین آن حسی که در صحنه ماه عسل منتقل شده را بیان می‌کنم که گاهی خوب گاهی هم بد بوده است.
 
آقای علیخانی ماه عسل تا کی ادامه پیدا خواهد کرد؟

ماه عسل می‌تواند سالها بدون حضور من و دوستانم ادامه پیدا کند چون ماه عسل قصه‌های مردم است ما یک چیزی را ثابت کردیم و از این بابت خدارو شکر می‌کنیم که روایت قصه‌های خود مردم هم می‌تواند جذاب و پر مخاطب باشد.

 الان ماه عسل دیگر هیچ ربطی به من و دوستانم ندارد و این برنامه می‌تواند سالیان سال با حضور مجریان کارگردانان و تهیه کنندگان مختلف ادامه پیدا کند. من هر سال در اجرای خود به سال بعد آن فکر نکردم و سالهایی ماه عسل، حتی بدون حضور من هم بوده با اینکه من تهیه کننده و کارگردان ابتدایی ماه عسل از سال 1386 بودم اما برایم اصلا شگفت انگیز نیست که سال بعد ماه عسل با اجرای فرد دیگری باشد چون این برنامه به قدری جذاب و بزرگ شده که هر فردی می‌تواند با سوار شدن بر این قطار مسیر را ادامه دهد.
 
آرزویم این است که هجمه‌ گسترده‌ مشکلات و دغدغه‌های مردم که سمت ماه عسل سرازیر شده با بروز یک اتفاق، این مشکلات کمتر شود ما هر روز با تماس‌ها، نامه‌ها و مشکلات مردم از قبیل اقتصادی و داستان‌های عجیب و غریب روبرو هستیم و البته این خیلی خوب است که مردم ما را مأمن می‌دانند ولی یک جاهایی این مشکلات ما را خسته و دلشکسته می‌کند.

 انسان‌هایی که هیچ پناهی نداشتند و به ما پناه آوردند برای برخی از آنها ما حرفی برای گفتن نداریم و تنها می‌توانیم حرف بزنیم.شاید حرف زدن برای برخی از آنها کافی باشد اما برخی دیگر سنگینی دغدغه‌هایشان کمتر آدم را خورد می‌کند و بسیار ناراحت کننده است.
 
در پایان اگر نکته‌ی خاصی است بفرمایید؟

از همه‌ تماشاگران و مخاطبان برنامه تشکر می‌کنم و همین اندازه برای ما کافی است که ما را تماشا می‌کنند و این تفاوت سلیقه و ذائقه برای ماه عسل کافی است چرا که یک برنامه تخصصی درباره یک موضوع مثل سینما و فوتبال نیست، ماه عسل با برنامه و موضوعی اجتماعی هر روز علت و معلول متفاوتی دارد چرا که عنوان اجتماعی خیلی کم دارد و این مسئله بسیار سخت است.
 
من نمی‌توانم ادعا کنم که مشرف  به این موضوع و علوم هستم و اتفاقا تفاوت نگاه آرا بسیار طبیعی جلوه‌ می‌کند و درست آن هم همین است، ما برنامه‌ای می‌سازیم و قضاوت را به مردم واگذار کنیم و یک عده می‌پسندند و برخی دیگر نمی‌پسندند و اتفاقا این هدفی است که باید به آن برسیم.


گفتگو از سمیه مردانی
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۳ تير ۱۳۹۵
ماه عسل برنامه ای جذاب و دیدنی است البته با اجرای زیبای اقای علیخانی
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۷:۱۰ ۱۴ تير ۱۳۹۴
با سلام از احسان علیخانی بسیار ممنونم به خاطر برنامه ی خوب و دیدنی که اجرا میکند امید وارم در هر جا که هست موفق و پیروز بماند.
خیلی دوست داریم آقا احسان.:-)
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۴۳ ۱۴ تير ۱۳۹۴
ماه عسل فقط با احسان علیخانی
Iran (Islamic Republic of)
ماهان
۱۹:۳۳ ۱۳ تير ۱۳۹۴
سلام برنامه‌ تون خیلی عالیه ما همگی دوستون داریم اقای علیخانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۳ تير ۱۳۹۴
سلام برنامه‌ تون خیلی عالیه ما همگی دوستون داریم اقای علیخانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۳ تير ۱۳۹۴
سلام برنامه‌ تون خیلی عالیه ما همگی دوستون داریم اقای علیخانی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۷ ۱۳ تير ۱۳۹۴
ماه عسل فقط با احسان علیخانی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۵ ۰۹ تير ۱۳۹۴
احترام مهمان را نگه نمی داره
تو حرف مهمان می پره
بعضی اوقات مهمان را تحقیر می کنه این برنامه نیاز به مهمان نداره از بس که ایشون حرف می زنه اجازه صحبت رو به کسی نمی ده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
ماه عسل فقط با احسان علیخانی قشنگه
Iran (Islamic Republic of)
samira
۲۱:۱۱ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
سلام وای توروخدا کس دیگرو جایگزین احسان علیخانی نکنیدیبار علی ضیاء و یبارم اقای حسن جوهرچی مجری شد ادم دلش میگرفت تو ماه رمضان ماه عسل یعنی احسان علیخانی هرسال ادمو به استرس وامیدارید درست نیست لطفا عوض نکنید خواهش میکنم
Germany
نسرین
۱۵:۴۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
با عرض سلام خدمت کارکنان ماه عسل ماه عسل برنامه ی خیلی خوبیه به شرط این که احسان جون تو اون برنامه باشه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۳:۰۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
اصلا مگه ماه عسل بدون احسان و دوستاش مخاطب جذب میکنه که احسان همچین حرفی میزنه! آقا احسان یک لحظه به نبودت تو ماه عسل فکر نکن برادر من! لطفا آقا پسرا اگه امکانش هست کم تر به این بنده خدا حسودی کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۱۵:۴۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
احسان با توجه به جوانی بسیار ادم پخته/بااطلاعاتعمومی/با شخصیت/وکاربلده...برای ایشان ارزوی موفقیت دارم..اما شب اخری که با محیط بانان برنامه داشت وگفت تا امروز نمیدانستم :گوساله چیه.وتازه فهمیدم بچه گاو را گوساله میگن.تعجب کردم.که امروزه بجه های 5 ساله موضوعات محرمانه را درک.وکار بلدن...در مجموع فطرت پاک..واینده خوبی دارند..معلم بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
حاجيان
۱۰:۰۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
سلام، آقا احسان درسته اون برنامه افتادن تو چاه خانم مسئله ناموسي بود نه گنج؟!
يا اون برنامه دختر نابينا كه گفتيد اين خانم معلول سرپرستش شده باباش ازتون شكايت كرده كه چرا دروغ گفتيد اين خانم فقط پرستار بچه منه كه خودش هم بعدها فلج شده،شماهم به پدره گفتيد اگه اين حرفهارو جايي بزني ازت بيرحم ترين پدر دنيارو تو برنامم ميسازم؟!
Iran (Islamic Republic of)
اسد
۰۷:۰۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
خود اقای علیخانی میگه برنامه ما نه مختص سینماس نه فوتبال و ... پس چرا در مورد خداحافظی یه فوتبالیست صحبت میکنه برنامه ورزشی هست که در مورد خداحافظی او صحبت کنه کار اشتباه بود
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۲۳:۱۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
سایت صدا وسیما فقط تعریف ها رامی زنه؟
امثال علیخانی -علی ضیاء کاش پشت دوربین
هم همینطور باشند؟!
اینقدر ساده نباشید اینها سیاستشونه.
همین بازیکنان وبازیگران90%آنها توخیابون جواب سلامت راهم نمی دهند.
Iran (Islamic Republic of)
rrrr
۲۲:۴۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
بهترین مجری ایران احسان علیخانیه چند سال پیش علی ضیا به جای علی خانی مجری ماه عسل شده بود ادم اصلا نمیخواست تلویزیونو روشن کنه از بس بد اجرا میکرد به غیر از علیخانی هر کس مجری ماه عسل بشه این برنامه دیگه به درد نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
شیرین
۲۲:۲۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
هر فردی،عقاید و دیدگاهی داره ولی من واقعا تعجب میکنم از کسایی که به نظرشون ماه عسل محتوا نداره،آخه چطور نداره،واقعا با زندگی تک تک مهمان های ماه عسل می شه درس گرفت و خیلی وقت ها هم متوجه یه نکات ریزی شد که شاید واقعا اصلا بهش فکر نکرده باشیم.مثلا زندگی عاشقانه سولماز و احسان که چقدر به هم عشق می ورزیدن با تمام سختی ها و مشکلاتی که براشون پیش اومده بود اونم قشنگ دوره ایی که خیلیا سر مساله های پیش پا افتاده باهم مشکل پیدا میکنن و زندگیشونو به هم میزنند،یا اون فوتبالیستی که برای رسیدن به وضعیت فعلیش چقدر زحمت و سختی کشیده بود اونم زمانی که بیشتره جوونا میخوان بدون زحمت به همه چی برسن و ما فقط الان زندگیشونو میبینیم یا خانواده هایی که با تمام مشکلات و بیپولی هاشون راه صحیح و راست رو میرن و خیلی چیزای دیگه اونایی که میگن محتوا نداره اگه فقط یکم رو قصه ها فکر کنن و برنامه رو کامل ببینن متوجه محتوا میشن مگر اینکه در خواب غفلت باشن
Iran (Islamic Republic of)
عزیز
۱۷:۴۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
هربرنامه ازبرنامه های ماه عسل بامجری گری علیخانی ازصدهاسخنرانی وفیلم اثرگذاری بیشتری دارد.
Iran (Islamic Republic of)
غزل
۱۷:۲۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
به نظرم خیلی خیلی برنامه جذابیه چه اقای علی خانی باشن چه نباشن چون محتوای برنامه یه چیز دیگه است یه تلنگر که ادم ب خودش بیاد ولی از این اجرای ایشون برنامه جذابتر میشه امیدوارم سالیان سال در این برنامه حضور داشته باشن به امید روزهای خوش برای برنامه خوبشون... و به فوتبالیا باید گفت تمامی بازیکنان این سر زمین تلاش خودشون رو دارن چه کم چه زیاد پای خودشونه ما قضاوت کننده نیستیم...
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۴۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
باسلام به همه عزیزانی که برای این برنامه زحمت میکشند خواهش میکنم پای این فوتبالیسهای مغرور وتازه به دوران رسیده را به این برنامه باز نکنید که از جذابیت برنامه کاسته شود. باتشکرازهمه شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
ماه عسل بدون اجرای علی خانی اصلأ خوب نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۵:۰۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
به نظر من که برنامه ماه عسل حرف نداره البته با اجرای فوق العاده آقای علی خانی.هر کس از این برنامه خوشش نمی یاد لطفا خودشو به یه دکتر نشون بده.....
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۱۴:۵۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
واقعا برنامه فوق القالعادهای وازهمه ی کسانی که برای این برنامه زحمت کشیده اندتشکر می کنم واز اقای علی خانی یک تشکر ویزهههههههههههه دعاتون می کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
عليخاني خوبه
ولي بهتر از ايشون هم هستن و خوبه به ديگران هم فكر كرد.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۳:۱۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
چقدر خوبه این علیخانی!!!
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۰:۵۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
به نظرمن آقای علیخانی یک مجری بسیار با استعداد و خوش زبان و محترم هستند . و بسیار خوب و عالی با مخاطب و میهمان ارتباط برقرار می کنند. و همین باعث می شود که جذابیت خاصی در برنامه به وجود آمده و بیننده را شیفته و مجذوب برنامه می کند.با تشکر از تمام دست اندرکاران برنامه زیبا و دوست داشتنی ماه عسل
China
سياوش
۰۸:۳۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
الحق كه .... موضوع برنامه ماه عسل است چسبيدين به علي و مجيد بابا تو ديگه كي هستي چكار مي كنند اين فوتبال دوستان عزيز
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۸:۲۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
خوبه حالا مجیدی یه بار همتون رو سر کار گذاشت رفت امارات علی کریمی استوره بود
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۱۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
کیومیگی؟مجیدی کیه؟فوتبالیسته؟!!!!!!!!!!!!!
Singapore
مجید
۰۸:۰۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
به جای این حرف ها ای کاش کمی به فکر خودمان وکشورمان باشیم
Iran (Islamic Republic of)
سام
۰۳:۰۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
من نمیدونم شماهایی که انقد حالا پول بیت المال واستون اهمیت داره اون موقع که بعضیا چندهزارتایی بالا میکشیدن کجابودین که حالا منتظرین یه اتفاقی بیفته گیر بدین به این بدبخت بعدشم تا جایی که من میدونم برنامه ای که حامی مالی داره صداوسیما خرجی واسش نمیکنه ودوستان استقلالی من یادمه موقع خداحافظی مجیدی هم دربارش خیلی صحبت کرد چندجا ولی اون موقع برنامه ای نداشت که روی آنتن هم بگه
United States of America
بهروز
۰۲:۱۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
ماه عسل سال اول با اجرای فرزاد حسنی هم خوب بود ولی باید پذیرفت که ماه عسل با علیخانی طرفدار داره.هیچ کس نمیتونه جاشو پر کنه حتی علی ضیا
Iran (Islamic Republic of)
ترکمن
۰۱:۳۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
چرا اينقدر استقلالي ها به بيت المال حساس شدند کاش يه خورده به قراردادهاي بازيکنان نه چندان حرفه ايشون نگاه کنند بع در مورد حرفهاي آقاي عليخاني و خداحافظي کريمي صحبت کنند
Ireland
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
‎خیلی خوب برنامتون آقای علیخانی توهم بگول عادل خیلی خوبی ‏
Iran (Islamic Republic of)
امیر اکبرزاده
۲۲:۱۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
برنامه ماه عسل بسیار سطح پایین و بی محتواست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۷ ۰۹ تير ۱۳۹۴
منم موافقم
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۹:۴۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
درودبرجناب اقای علیخانی بزرگ مرد سیما وهمکارانش ازخداوندمنان ارزوی موفقیت رابرایتان خواستارم برنامه ایی بسیار زیبا دارید ماهتان عسل...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۶ ۰۹ تير ۱۳۹۴
از اقوام ،خویشان یا دوستان هستی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۵۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
علی کریمی هم مثل همه ی مردم استثایی که در برنامه های آقای علیخانی ظهور و حضور مردمی می یابند حق دارد که مطرح شود و اصلا باید دعوت میشد تا حرفهایش شنیده شود . او افتخار ایران و ایرانی است و این گفته ها خیلی کمه برای چنین اسوه ای .... من نه طرفدار تیم خاصی هستم و نه برایم تیمها مهم هستند اما انسانهایی که برای این مردم افتخار آفریدند و زندگیشان را در معرض قضاوت گداشتند و آرامش خود را وقف شادی مردم کردند شایسته قدر دانی هستند و باید از آقای علیخانی گلایه کرد که چرا از او دعوت نکردی تا به اتفاق خانواده اش از مرارت هایش بگوید ... انسان باشیم .
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۸:۳۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
با سلام در گفتگوی بالا درست جواب ندادید که آیا اینطور که مردم را نصیجت و ارشاد می کنید در بیرون از قاب شیشه ای خودت چگونه اعمالی داری که با خستگی وشلخته بودن سئوال کننده را دور زدید !
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۱۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
این همه مجری لایق با کفایت واز همه مهمتر باتربیت تو این مملکته نمیدونم چرا حتما باید هفته ای چند خبر از علیخانی بذارین ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۵:۳۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
همیشه دیده بودیم دختر ها نسبت به هم حسادت می کنن
شما پسرها که از همه بدتر هستید
Iran (Islamic Republic of)
hossein
۰۵:۰۶ ۰۵ تير ۱۳۹۴
فن بیان و شیوه گفتار و رفتار به مخاطب باعث شده احسان علیخانی مجری شه..
دمش گرم..
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۴۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
فقط مجیدی
Iran (Islamic Republic of)
تقی معنوی
۱۶:۲۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
سلام کار احسان امسال معرکه بود به عقیده من ایشان علاوه بر کار فرهنگی یک کار بزرگ در مورد جنگ نرم هم انجام میده ..او به همراه دست اندر کاران برنامه ماه عسل موفق شدند لا اقل یک ساعت در روز بینندگان را وادار کنند ماهواره ها را خاموش کنند و این برنامه را ببینند ..این کار کمی است ..مرسی احسان ..خدا قوت
Germany
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
به نظر من اين برنامه اصلا هم خوب نيست ......چون بيشتر به ضعف ها و كاستي ها و كمبود ها و.....ميپردازد و بيينده اي كه از صبح در سر كار مشغول كاربوده و با خستگي به خانه مي آيد تا در محيطي آرام ادامه روز خود را سپري كند با يك موضوع خسته كننده و غم انگيز مواجه شده كه نه تنها خستگي او را از بين نمي برد بلكه بر غم و اندوه او مي افزايد كه چرا در كشور چنين مشكلاتي است......يك كلام......مردم به شادي نياز دارند نه به موضوع هاي تكراري مثل اعتياد طلاق آدم كشي بيماري هاي صعب العلاج و هزاران مشكل ديگرو......
Iran (Islamic Republic of)
مهدی14
۱۵:۰۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
همش فوتبال...خسته نشدید تا یکی حرفی می زنه زود واکنش نشون می دید...علی کریمی تو خیابون شما رو ببینه محل می زاره.؟
علی خانی بهترین مجری بعد از انقلابه
مرگ بر آمریکا.مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
ممنون از تمام کسانی که برای این برنامه جذاب و عالی زحمت میکشن...من با ماه عسل بزرگ شدم و تو این سالها خیلی چیزارو از قصه های مهموناش یاد گرفتم سعی کردم خودمو جای اونا بزارمو درکشون کنم گاهی از خودم خجالت کشیدم وبیشتر از خدای خودم... درسته اغلب میگن برنامش ناراحت کننده اس اما به نظر من یه غم شیرینیه که آدم تو خودش احساس میکنه. اگه سکوت کنیم و شنونده خوبی باشیم وفکر کنیم امکان نداره ذهنمون درگیر نشه و...
Iran (Islamic Republic of)
نیلوفر
۱۴:۱۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
به نظر من بدون آقای علیخانی ماه عسل جذابیتی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
کریمی عشقه.چشم حسودش کور
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۳۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
کریمی خیلی آدم مغروروخودخواهی است.نبایستی ازاین برنامه مظلوم زاوصحبتی شود.آن هم ازپول بیت المال.لطفاجناب علی خانی ازمردم عذرخواهی کند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
دمت گرم حرف حق رو زدی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۳۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
ممنون از احسان علیخانی عزیز.ماه عسل فوق العاده هست وفکر می کنم از هر 10نفر7یا8نفر ماه عسل را می بینند با هزارویک نظرودیدگاه.اما ماه عسل با احسان علخانی ماه عسل شد.خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
سلام:این اقای مجری باچه اجازه ای چند دقیقه درمورد
خداحافظی علی کریمی با پول بیت المال صحبت میکند
پرسپولیس رو دوست داره کریمی رو دوست داره
ازجیبش خرج کنه یه مقاله بنویسد خلاصه اینه کریمی
بزرگتر از مجیدی نبودخیلی هم خارج از ایران ناموفق بود
-
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
ناموفق بود ؟!وقتی که رفت بایرن جز بهتریت خریدای بایرن انتخاب شد.بهترین بازیمن آسیا شده ،تو لیگ قهرمانان اروپا گلایه مهمی واسه تیمش زده و حتی تئ بایرن هتریک هم کرده.البته فرهاد مجیدیم بازیکن خوبیه تا حالا یه بار بهترین بازیکن هفته امارات شده
-
یوسف
۱۱:۴۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
جه حرفی بود که زدی!علی کرمی بازیکن خوب و با اخلاقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
موافقم شدیدا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۲۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
شاید حرفتون درست باشه.شاید. اما به این نکته هم توجه کنید که احسان زحمت کشیده به اینجا رسیده پس این قدری حق داره که عقیده خودش رو در مورد اسطوره فوتبال ایران بیان کنه . ضمنا در مورد شما کاملا مشخص هست که استقلالی هستید چون اگه در مورد فرهاد همچین حرفی میزد اعتراض نمی کردید.من طرفدار هیچ کدوم از تیمای فوتبال نیستم اما هم تماشا میکنم هم بازی میکنم . خوبه که ما یاد بگیریم تا پله ای باشیم برای ترقی دوستانمون نه اینه منتظر باشیم و بشینیم تا از هر چیز کوچیکی یه حاشیه بسازیم قطعا شما نمیتونید اسطوره بودن علی کریمی و نفی کنید همون طوری که فرهاد مجیدی هم برای ما یک اسطوره بوده و هست به امید موفقیت هر بیشتر این عزیزانمون در زندگی
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۳:۰۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
کدوم مجیدی رو میگی؟!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۳:۱۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
مجیدی نه که توی اروپا بازی کردن جز رفتم به حاشیه خلیج فارس هیچ افتخاری نداره واقعا متاسفم که به خاطر پول بیشتر به تیم این عرب های خیانت کار رفت
Kazakhstan
امین
۱۳:۱۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
معلومه شما استقلالی ها خیلی سوختین! آره پرسپولیس عشقه و علی خوانی هم پرسپولیسیه. ضمنا کی گفته مجیدی از کریمی بالاتره؟ توی دنیا کسی مجیدی رو میشناسه؟ میشه بگی مجیدی توی کدوم تیم بزرگ اروپایی تا حالا بازی کرده؟ آها فکر کنم توی بایرن مونیخ یا بارسلونا بازی کرده باشه! هه هه هه....
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۵۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
سلام دوست گرامی چرا بر طبل جدایی می زنید،علی کریمی و مجیدی هر دو بازیکنان ملی هستند و هردو برای این سر زمین زحمت ها کشیدند پس لایق احترام و قدردانی هستند پس نباید به انها بی احترامی کرد حالا اگر از یکی قدردانی شد نباید ناراحت شویم جای دیگری هم از دیگری قدردانی می شود
Kazakhstan
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
مجیدی کیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۵:۵۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
تعصب در قبال بازیکن مورد علاقه چیز قابل انکاری نیست اگر وضعیت برعکس میشد شاید شما چنین عکس العملی از خود نشان نمیدادی
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۵:۱۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
آقای کریمی یکی از بزرگان فوتبال کشور ما هستند البته استقلالی های حسود هیچ وقت چشم دیدن ایشون رو نداشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
تا بحال از این فوتبال وفوتبالیستها چه نفعی به جامعه ما رسیده که شما از یک فوتبالچی اینقدر دفاع وطرفداری میکنید ..ها ها
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۷:۰۶ ۱۴ تير ۱۳۹۴
این چه حرفیه میزنی اخه
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی رضایی
۱۱:۰۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
امیدوارم همین جور که تو ماه عسل قشنگ صحبت میکنه

تو رفتارش هم به حرفاش عمل کنه
Iran (Islamic Republic of)
آتشی
۱۱:۰۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
ماه عسل فقط با اجرای احسان علیخانی طرفدار داره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
برنامه دیشبش محشر بود... واقعا خیلی ها شرمنده اون حسن آقا و حسن های هستن که رفتن تا ما الان راحت باشیم..حسن آقایی که تو جنگ موجی شده بود... یه حرف قشنگ زد گفت ایشلا تو آمریکا هم جنگ نشه جنگ خیلی بده... حسن آقا ملتی مدیون تو هستن خیلی مردی خیلی...
Germany
مانی
۱۰:۲۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
ماه عسل خیلی قشنکه فقط با احسان علیخانی
Germany
الهام
۱۰:۲۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
تجربه ثابت کرده هیج کس نمیتونه مثل اقای علیخانی موفق باشه از محسن افشانی کرفته تا حسن جوهر جی وعلی ضیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
کارش درسته
Iran (Islamic Republic of)
سميه
۱۰:۰۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
آقاي عليخاني فن بيانتون خيلي خوب اميدوارم هميشه در برنامه ماه عسل بمونيد و اجرا كنيد مثل آقاي فردوسي پور در برنامه نود كه برنامه فقط با شما مجريان خوب قابل ديدن . هميشه پايدار باشيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
اتفاقا به نظر من حضور احسان علیخانی رنگی متفاوت به ماه عسل می بخشه تجربه هم این موضوع را ثابت کرده
آخرین اخبار