دادستان عمومی‌ و انقلاب ‌شهرستان فیروزکوه بر لزوم بر تسریع در ایجاد بافت شهری در ارجمند تاکید کرد.

علی ‌اصغر صالحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: با توجه به اینکه مدت هشت سال از معرفی ارجمند به عنوان شهر می‌ گذرد، اما همچنان شبیه به یک روستا است و بافت مصوب شهری در این منطقه ایجاد نشده است.

وی ادامه داد: مقدمه اجرای قانون در خصوص حفظ اراضی کاربری و طرح جامع شهری و طرح ‌هادی باید از طرف دولت مشخص شود.

صالحی افزود: بخشدار و شهردار ارجمند و مسئولان مربوطه برای تسریع ایجاد بافت شهری و اجرای این طرح‌ ها در ارجمند اقدامات لازم را بدون فوت وقت انجام دهند و در غیر این صورت تصمیمات جدی را در این زمینه لحاظ خواهیم کرد.

دادستان عمومی‌ و انقلاب ‌شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: با کوچک ‏ترین خطای مسئولان در دستگاه ‌های خدمات ‌‏رسان در زمینه صدور مجوز برای ساخت‌ و سازهای غیر مجاز در این شهرستان برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: ادارات و دستگاه‌ های خدمات‏‌ رسان، رعایت قانون اراضی زراعی، اراضی کاربری و دیگر قوانین مورد نظر در امر ساخت و سازهای غیر مجاز را مورد توجه جدی قرار دهند.

صالحی افزود: با کوچک ‏ترین تخطی مسئولان در دستگاه‌ های خدمات ‏‌رسان در زمینه امر صدور مجوز برای ساخت و سازهای غیر مجاز برخورد خواهیم کرد و هیچ امری سبب ممانعت ما نخواهد شد.

دادستان عمومی‌ و انقلاب ‌شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: لازم است مقدمه اجرای قوانین فراهم شود و بعد پیگیر انجام کارها شویمش.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.