انتشارات ستاد اقامه نماز با هدف افزایش و ترویج فرهنگ نمازخوانی اقدام به افزایش 100 درصدی تولید کتب و محصولات خود در حوزه دین کرده است.

حسین علی جعفری مسئول مدیریت مرکز انتشارات و عرضه محصولات فرهنگی دینی ستاد اقامه نماز در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش سطح آگاهی دینی و فرهنگ نمازخوانی اقدام به چاپ آثار خود به نحوی که امسال انتشارات توانسته است چند برابر سال‌های گذشته کتاب‌های چاپ اول و هم تجدید چاپ داشته باشد.
 
وی افزود: در مقایسه سال گذشته ، امسال افزایش بی سابقه ای را داشته به طوری که در سال قبل 15 عنوان و در سال جاری  44 عنوان را منتشر کرده است.
 
جعفری گفت: در حوزه کودکان کتاب‌های "تنبلی توپولی"، "مسابقه قوقولی"، "نقشه ای برای کاکلی" جهت آگاهی کودکان منتشر شده است.
 
وی در مورد کتاب‌های عمومی انتشارات تصریح کرد: کتاب های "شکست تنهایی"، "با من حرف بزن"، "اینگونه پاسخ دهید"، "نماز در فرق"، "نماز در ادبیات" و "بوسه بر آسمان" از جمله کتاب‌های چاپ اول می باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: هدف از انتشار این آثار در حوزه کتاب های انسانی و رمان البته با نظر مقام معظم رهبری و کارشناسان، افزایش رغبت به نماز و نمازخوانی است و این انتشارات با بهترین کیفیت، محتوا و دستگاه های چاپ پیشرفته اقدام به این امر کرده است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: کتاب ، ستاد ، اقامه ، نماز ، فرهنگ ، ترویج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار