برنامه نوجوان محور «دیده شو» با هدف مسابقات آموزنده و مفرح و تعلیم و آموزش شهروند خبرنگار، پس از ماه مبارك رمضان مهمان مخاطبان شبكه دو سیما می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، مسعود ساكت اف با اعلام این خبر خاطرنشان كرد: این برنامه در ابتدا قرار بود شش روز در هفته پخش داشته باشد، ولی به دلایل كمبود زمان در كنداكتور شبكه، این برنامه فقط سه روز پایانی هفته پخش می شد. تغییراتی كه این برنامه پس از ماه مبارك رمضان دارد اینگونه است كه در طول هفته، سه مسابقه با عناوین «دانش»، «پیشه» و «گفتمان» داریم. مسابقه «دانش» در روزهای شنبه و یكشنبه، مسابقه «پیشه» در روزهای سه شنبه و چهارشنبه و مسابقه «گفتمان» از هفته آینده به روی آنتن شبكه دو می روند. روزهای پنجشنبه هم مربوط به تعلیم و آموزش شهروند خبرنگار است كه در این روز قصد داریم از مهمانان خاص نوجوان دعوت بعمل آوریم.

تهیه كننده این برنامه متذكر شد: در شیوه مسابقه «دانش» تغییرات جزئی بوجود آمده است. ساختار این مسابقه همان است ولی مسابقات به صورت موضوعی انجام می شود بعنوان مثال موضوع مسابقه روز شنبه 11 مرداد درخصوص «بحران آب» است و در روز یكشنبه 12 مرداد «دوره تاریخی مشروطه» موضوع مسابقه تیم خانمهاست. مسابقه «دانش» در روزهای شنبه و سه شنبه مختص آقایان و در روزهای یكشنبه و چهارشنبه مختص خانمها می‌باشد.

تهیه كننده این برنامه افزود: از اقدامات جدید این برنامه این است كه هردو هفته یك بار مسابقات میدانی در میادین بزرگ شهر برگزار كنیم تا مردم عادی كه امكان حضور در استودیوی برنامه را ندارند با شركت در این مسابقات، جزوی از گروه این برنامه را تشكیل دهند و در هفته های آتی نیز همان برنامه برای سایر مخاطبان به نمایش درخواهد آمد.

ساكت اف درخصوص مبحث شهروند- خبرنگار گفت: این برنامه قصد ندارد تعدادی عكس و فیلم علاقه مندان را در برنامه به نمایش بگذارد بلكه هدف از شهروند- خبرنگار آن است كه اصول اولیه و اساسی نگارش یك خبر و تهیه عكسهای ناب و دست اول به نوجوانان علاقه مند آموزش داده شود تا در نهایت پس از سه هفته بتوانند ضمن آشنایی با این اصول رسانه ای، همراه برنامه خود باشند.

وی اعلام كرد: فاطیما بهارمست، اشکان خیل نژاد و  كیوان ساكت اف به عنوان مجریان این برنامه حضور دارند و شركت كنندگان را در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات تشویق خواهند كرد. 

«دیده شو» كاری از گروه نوجوان شبكه دو سیماست كه از شنبه تا پنجشنبه ساعت 18:30 از شبكه دو پخش می‌شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۴۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
برنامتون خیلی عالی
آخرین اخبار