شرکت هواپیمایی اماراتی "فلای‌دوبی" به زودی پروازهای خود به دو شهر مهم ایران را آغاز می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری گالف‌بیزنس، این شرکت که پروازهای آن ارزان‌قیمت است، از روز چهارشنبه پروازهای خود به شهر مشهد و از روز پنجشنبه پروازها را به سمت تهران آغاز می‌کند.

بر اساس این گزارش، هزینه پروازهای این شرکت از دوبی به تهران 1100 درهم خواهد بود و این در حالی است که پروازهای آن از تهران به دوبی از 2800 درهم آغاز می‌شود. اما پرواز به سمت مشهد از 1100 درهم آغاز خواهد شد و هزینه سفر از مشهد به دوبی نیز 3300 درهم خواهد بود. این در شرایطی است که این شرکت تنها شرکت اماراتی است که هواپیماهای خود را به مشهد اعزام می‌کند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: این شرکت هوایی در آینده فعالیت خود را در بازار ایران گسترش خواهد داد. ساج احمد، تحلیلگر مسائل هوانوردی در موسسه تحقیقات استراتژیک آئرو در این‌باره می‌گوید: این اقدام یک فرصت بسیار عالی است و باعث می‌شود روابط فرهنگی و اقتصادی میان ایران و امارات بیش از پیش تقویت شود.در واقع با توجه به تحریم‌ها و قدیمی بودن ناوگان حمل و نقل باری هوایی در ایران، این یک فرصت مناسب برای شرکت اماراتی است که بر بازار ایران در این زمینه تسلط یابد.

وی در ادامه تاکید می‌کند: آغاز این پروازها نشانه این است که قرار است چنین پروازهایی به زودی به سایر شهرهای ایران مانند اصفهان نیز انجام شود.

از سوی دیگر غیث‌الغیث، رئیس هیئت مدیره شرکت فلای دوبی در این‌باره می‌گوید: ما اعلام کرده‌ایم که از آغاز سال 2014، 13 مسیر جدید هوایی را به مسیرهای خود اضافه خواهیم کرد و هدف ما این است که از فرصتی که از بازارهای جدید از جمله ایران ایجاد شده و باعث می‌شود صنعت هوایی دوبی از این بازارها سود ببرد، استفاده کنیم.

در بخش پایانی این گزارش آمده است: این شرکت دارای 39 هواپیمای بوئینگ است و 100 هواپیما از این نوع را نیز سفارش داده است. این شرکت ارائه خدمات به شهرهای قندهار و عدن را در ماه‌های ژوئیه و اوت آغاز کرده و قرار است به زودی پرواز به مسکو و قزاقستان را نیز در ماه سپتامبر آغاز کند. پرواز به شهر بمئی در ماه اکتبر و سارایوو و زاگرب نیز از ماه دسامبر آغاز خواهد شد. 

فلای دبی، (به انگلیسی: Flydubai) شرکت ترابری ارزان‌قیمت اماراتی است، که دفتر مرکزی آن در ترمینال شماره ۲ فرودگاه بین‌المللی دبی، مستقر می‌باشد.

شرکت فلای دبی در سال ۲۰۰۸ توسط دولت مرکزی دبی راه‌اندازی شد و در حال حاضر دارای 39 هواپیمای بوئینگ می‌باشد، که به ۶۷ فرودگاه مرکزی جهان، خدمات ارائه می‌نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار