نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی شبکه یک کارنامه شبکه یک را در رمضان امسال خوب توصیف کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، احمد آریائی نژاد گفت: قطعا ما بعنوان نماینده مردم در مجلس انتظار داریم سال به سال نقاط قوت برنامه سازی در ماه مبارک رمضان تقویت و نقاط ضعف برطرف شود.

 وی تصریح کرد: سال های قبل موضوع و داستان سریال ها با ماه رمضان همخوانی نداشت و بیشتر با مضامین کمدی بود اما امسال شبکه یک سیما با تهیه و پخش سریال مدینه نشان داد که به سلیقه مخاطب احترام می گذارد.

به گفته عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در عصری که ما با شبیحخون فرهنگی و هجوم شبکه های ماهواره ای مواجه هستیم، صدا و سیما بخصوص شبکه یک بعنوان شبکه ملی، با ساخت مجموعه های خوش ساخت و برنامه های جذاب ترکیبی در ماه رمضان، در جبهه مقابل این رسانه های مهاجم عمل کرد.

 به اعتقاد احمدآریائی نژاد، برای شبکه های ماهواره ای هدف مهم است و خانواده های ایرانی هدف آنان هستند در صورتیکه در رسانه ملی، علاوه بر هدف، مسیر هم مهم است که باید اخلاقی و براساس آموزه های دینی باشد که امسال الحمدالله تا حدودی این امر در رسانه ملی مخصوصا در شبکه یک سیما رعایت شد.

وی افزود: من صدا و سیما را در صدر جبهه فرهنگی کشور می دانم و معتقدم در جنگ رسانه ای غرب علیه ایران، رسانه ملی با ساخت برنامه ها، سریال ها و فیلم های مناسب، نباید اجازه دهد تا جوانان به دام بی بند و باریهای امواج ماهواره ای بیافتند.

وی با بیان اینکه هنوز هم برخی از مناطق کشورمان امکان دریافت آنالوگ امواج صدا و سیما را هم ندارند، تاکید کرد: ان شاالله دولت و مجلس شورای اسلامی هم با اختصاص بودجه بیشتر به رسانه ملی کمک کنند تا مردم بیشتر طالب استفاده از برنامه های شبکه های مختلف صدا و سیما شوند.

گفتنی است؛ شبکه یک در ماه مبارک رمضان برنامه سحرگاهی ماه خدا، برنامه ویژه افطار شهرباران و سریال مدینه را  هر روز و هر شب پخش می کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، یک ، جبهه ، فرهنگی ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار