برنامه " یه عصر طلایی " شبكه تهران باهدف حمایت از كودكان و نوجوانان بی گناه "طومار اردات و آزادگی" را تهیه كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مجتبی احمدی تهیه كننده برنامه زنده یه عصر طلایی در این باره توضیح داد: این طومار را با نام " ارادت و آزادگی" در صحفه برنامه یه عصر طلایی در باشگاه مخاطبان شبكه تهران به نشانی club.tv5.ir ایجاد كرده ایم كه تاكنون شماری زیادی از كودكان و نوجوان این طومار را امضاء كرده اند.

احمدی ادامه داد: در این برنامه تلاش می كنیم تا كودكان و نوجوانان بیشتری به منظور حمایت و همدردی با كودكان غزه از نوجوانان و كودكان به جمع ما بپیوندد و این طومار را امضاء كنند و این موضوع در طول برنامه از طریق زیرنویس اعلام می شود.

تهیه كننده برنامه " یه عصر طلایی " اضافه كرد: در هفته آینده تعداد امضاء كننده گان این طومار اعلام و بخشی از نظرات امضاء كنندگان برای مخاطبان برنامه قرائت می شود.

احمدی ادامه داد: در برنامه فردا" یه عصر طلایی" میان برنامه ایی با موضوع همایش كودكان ایرانی كه در مقابل درب یونسف با موضوع حمایت از كودكان بی گناه غزه پخش خواهد كرد.

نمونه از جملات این طومار عبارت است از طومارِ ارادتمان را به «انسانیت » با « جملاتی كوبنده » امضا می كنیم. طومارِ ارادتمان را به « آزادگی » با « جملاتی سازنده » امضا می كنیم .

برنامه " یه عصر طلایی " ویژه نوجوانان كاری از گروه كودك و نوجوان شبكه تهران روزهای زوج ( شنبه ، دوشنبه ،چهارشنبه ) ساعت 17:50 بر روی آنتن شبكه تهران می رود.


انتهای پیام


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار