نقش برجسته در بزرگراه شهید آیت ا... صدر اجرا شد

با طراحی و اجرای نقاشی دیواری، طرح نقش برجسته ماندگار بر روی دیواره ی بزرگراه شهید آیت ا... صدر، اجرا شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهندس مجید نور بخش معاون امور شهری و فضای سبز این منطقه یک با اعلام خبر فوق گفت : به منظور فضاسازی مناسب و زیباسازی محیط های شهری بیش از یک هزار و 700 متر مربع از دیواره های شهری در دو سوی بزرگراه شهید آیت ا... صدر مسیر غرب به شرق و بالعکس حدفاصل خیابان دستور و شریعتی با اجرای نقش برجسته با تکنیک بتن و کاشی شکسته به صورت نقاشی دیواری ماندگار در شمال تهران احیاء و اجرا شد.

وی افزود: طرح مذکور به صورت انتزاعی و برگرفته از نقوش گلیم ایرانی بوده و سعی شده نمای جداره بزرگراه همخوانی داشته باشد و آرامش و ایمنی را در تردد شهروندان ایجاد کند.

نور بخش خاطر نشان کرد: طرح ماندگار بر روی دیوار بتنی که از منظر نامناسب شهری برخوردار بود اجرا شد که هم میزان تخریب آن کم است و هم ماندگاری بالایی دارد.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک به دیگر طرح های اجراشده پرداخت و گفت: نقاشی های دیواری در تقاطع های اصلی منطقه ، بزرگراه های شریانی و میادین اجرا شده که می توان به طرح گرافیکی پل پارک وی محل تقاطع دو بزرگراه شهید مدرس و شهید چمران ، بزرگراه امام علی (ع) و پل نوبهار اشاره کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار