برنامه این هفته "کانون توجه" سیمای انگلیسی "شبکه سحر" به بررسی موضوع تداوم جنایات اسراییل در غزه و واکنش های مردمی در سراسر جهان اختصاص دارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، ارسلان خندانی بهبهانی تهیه کننده برنامه "کانون توجه" ضمن اعلام این مطلب گفت: در این برنامه مباحثی همچون "حمایت های مردمی در سراسر جهان از مظلومان غزه"، "سکوت سازمان های بین المللی"، "سکوت سران جهان عرب در قبال جنایات وحشیانه و غیرانسانی در غزه"، "اصرار به آتش بس یک جانبه به نفع اسراییل" و "بی توجهی به خواسته های حماس" مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
 
خندانی افزود: دکتر محمد حسن خانی، استاد دانشگاه امام صادق (ع) و کارشناس مسایل خاورمیانه، مهمان حضوری برنامه است و دکتر عدنان الکلیدر تحلیلگر و محقق مسایل سیاسی از طریق ارتباط زنده تصویری در این گفت و گو شرکت می کند.
 
برنامه "کانون توجه" با اجرای بهادر بیژنی، امشب چهارشنبه 15 مرداد ماه ساعت 01:00 به وقت تهران روی آنتن سیمای انگلیسی شبکه سحر می رود.
 
از دیگر عوامل تهیه این برنامه فرهاد وفاجو (گوینده متن)، مولود عباسی (تدوینگر) و زهرا ناظریان و نغمه گل افشار (دستیاران تهیه) را می توان نام برد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، سحر ، حمایت ، دانشگاه ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.