معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی این معاونت برای همکاری با اداره کل تعزیرات حکومتی به منظور ساماندهی هرچه بهتر مشکلات شهری و ایجاد نظم و انضباط در محیط شهری پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مجتبی عبدالهی در یازدهمین جلسه معاونان حوزه معاونت خدمات شهری که با حضور محمد محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران برگزار شد ، به فعالیت های انجام شده در ساماندهی مشکلات شهری پایتخت همچون ساماندهی بازار شهرستانی واقع در میدان امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: مشکلات زیادی در شهر تهران وجود دارد که قطعا با افزایش همکاری های فی مابین شهرداری و سازمان تعزیرات حکومتی ، شاهد ساماندهی این مشکلات به منظور افزایش کیفیت زندگی شهری خواهیم بود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با قدردانی از اقدامات اداره تعزیرات حکومتی استان تهران در ساماندهی بازار شهرستانی، افزود: شهرداری تهران طرح هایی نظیر بازسازی مغازه ها، کف سازی و غیره بازار شهرستانی را در دستور کار خود قرار داده که همکاری اداره تعزیرات، انگیزه شهرداری برای اجرای هرچه سریعتر و بهتر این طرح را افزایش داده است.

 عبدالهی یکی از مشکلات شهر تهران را سد معبر و دستفروشی عنوان و تاکید کرد: این مهم، تاثیر نامطلوب بر سیمای شهری گذاشته که قطعا در ساماندهی آن، نیازمند همکاری و همیاری اداره تعزیرات حکومتی استان هستیم.

وی تاکید کرد: شهرداری تهران در اجرای فعالیت های ساماندهی مشکلات شهری، هرگز نگاه قهری به موضوعات نداشته و در تلاش برای بهبود کیفیت زندگی شهری و نظم بخشیدن به فعالیت های شهری است.

در این جلسه مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران نیز با تاکید بر همکاری شهرداری و تعزیرات حکومتی در اجرای طرح های ساماندهی محیط های شهری گفت: با اجرای طرح ساماندهی بازار شهرستانی، هم اکنون ارائه خدمات مختلف به شهروندان در این بازار با کیفیت  مطلوبتری انجام و رضایتمندی مناسبی میان شهروندان و کسبه ایجاد شده است.

محمدی با اشاره به اینکه اداره تعزیرات آماده همکاری با شهرداری تهران در اجرای طرح های ساماندهی فضاهای شهری نظیر رفع سد معبر است خاطرنشان کرد: شیوه های اجرای فعالیت های ساماندهی فضاهای شهری باید به گونه ای صورت گرفته که به طور ایجابی، زمینه کاهش بروز رفتارهای ناهنجار شهری را فراهم کند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار