مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: از رئیس دستگاه قضا برای تصویب آیین نامه جمع آوری و استناد پذیری ادله دیجیتال تشکر می‌کنیم ، احیای 100هکتار از منطقه حفاظت شده کرخه پس از رفع تصرف از زمین خواران ، برگزاری جلسه آموزشی سامانه 1888 در منطقه4 و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ضوابط و مقررات ویژه داوطلبان شاهد آزمون سراسری 93

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/15/2490833_474.jpg


 آخرین ضوابط و مقررات ویژه داوطلبان شاهد و ایثارگر آزمون سراسری اعلام شد.

برگزاری جلسه آموزشی سامانه 1888 در منطقه4
بازرسی شهرداری منطقه 4اقدام به برگزاری جلسه آموزشی سامانه 1888 کرد.

شورا باید بعنوان داور بین ذی‌نفعان شهری و مدیران شهری عمل نماید
 رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی با اشاره به اهمیت کمیسیون‌ها در شورا گفت: نهاد شورا باید به عنوان داور بین ذی‌نفعان شهری و مدیران شهری عمل نماید.

شبکه فیبر نوری پایتخت امسال بالغ بر 1000کیلومتر می شود

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه سیستم های هوشمند مدیریت ترافیک در تهران با سرعت در حال توسعه است، گفت: 120 کیلومتر شبکه فیبر نوری در سال جاری به طول شبکه فیبر نوری پایتخت افزوده خواهد شد.

ساماندهی کارگاههای آلاینده در منطقه 5

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 5، در راستای کاهش آلاینده‌های زیست محیطی از سازماندهی کاگاه‌های آلاینده در برگزاری آبشناسان خبر داد.

از رئیس دستگاه قضا برای تصویب آیین نامه جمع آوری و استناد پذیری ادله دیجیتال تشکر می‌کنیم رئیس پلیس فتا ناجا از تصویب آیین نامه جمع آوری و استناد پذیری ادله دیجیتال خبر داد و از رئیس قوه قضاییه در خصوص تصویب این آیین نامه تقدیر و تشکر کرد.

استقبال ستاد سازمان‌های مردم نهاد از تشکیل سمن‌های تخصصی خبرنگاران / تجمع اعتراض آمیز سمن‌های فعال مقابل شورای شهر

 رئیس ستاد سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران از تجمع اعتراض آمیز سمن‌های فعال به جنایت رژیم صهیونیستی از روز یکشنبه ساعت 10صبح مقابل ساختمان شورای شهر تهران خبر داد.

احیای 100هکتار از منطقه حفاظت شده کرخه پس از رفع تصرف از زمین خواران
مدیرکل حفاظت محیط زیست گفت: اراضی منطقه حفاظت شده کرخه پس از رفع تصرف ، مجدداً احیاء و به منطقه حفاظت شده کرخه الحاق گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار