مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی از افتتاح و بهره‌برداری هتلینگ بیماران سرطانی در مهر ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران اراک ، قربانی گفت: این هتل با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان در اراک احداث شده که هم اکنون در حال استقرار امکانات و تجهیزات آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه ساخت این مکان به منظور رفاه حال همراهان بیماران هدف‌گذاری شدهبود،تصریح کرد: این پروژه مهرماه امسال و به مناسبت عید سعید قربان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی با بیان اینکه انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان در سال 86 و با هدف پیشگیری از این بیماری در سطح استان تشکیل شده است، بیان داشت: اطلاع رسانی، انجام مشاوره و حمایت از بیماران سرطانی از مهم‌ترین اهداف تشکیل انجمن حمایت از بیماران سرطانی است که در این راستا برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان به منظور پیشگیری از سرطان در دستور کار قرار گرفته است و به زودی کلاس‌های آموزشی برگزار خواهد شد، ضمن اینکه قرار است مباحث آموزشی پیشگیری از ابتلا به سرطان را نیز به صورت هفتگی در نشریات استانی به چاپ برسانیم که انجام این مهم نیازمند همکاری و مشارکت خبرنگاران است.

قربانی تاکید کرد: هم اکنون سرطان سومین عامل مرگ و میر در کشور است، اما طبق پیش‌بینی متخصصان تا سال 1400این بیماری به اولین عامل مرگ و میر در کشور تبدیل خواهد شد و بنابراین انجام اقدامات پیشگیرانه مهم‌ترین رسالت این انجمن است./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.