کتاب "پایی که جا ماند" به قلم "سید ناصر حسینی‌پور" در مرداد ماه سال جاری به عنوان یک اثر شاخص در بوته نقد و بررسی "آثار فاخر" قرار می‌گیرد.

کبری عرفانی کیا مسئول برگزاری جلسه نقد و بررسی "آثار فاخر" که هر ماه در قالب یک جلسه ویژه به بررسی یک کتاب از آثار شاخص بنابر مناسبت‌های همان ماه می‌پردازد، به خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: در مرداد ماه سالجاری هم به رسم هر ماه با مد نظر قرار دادن مناسبت بازگشت اسرا در بیست و ششم این ماه به نقد و بررسی کتاب "پایی که جا ماند"  می‌پردازیم.

وی ادامه داد: جلسه نقد و بررسی کتاب "پایی که جا ماند" با حضور سید ناصر حسینی‌پور نویسنده این کتاب، کامور بخشایش منتقد و کارشناس و مجری، سید محمد میر کاظمی منتقد ادبی و علی اصغر رباط‌ جزی آزاده و جانباز برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری جلسه نقد و بررسی "آثار فاخر" اظهار داشت: جلسه ماه جاری نقد و بررسی "آثار فاخر" به مناسبت فرا رسیدن سالروز بازگشت اسرا بیست و پنجم مردادماه در کتابخانه مسجدالنبی واقع در تهرانسر برگزار می‌شود.

گفتنی است که در ماه‌های گذشته کتابهایی چون " پاییز 59" و "جای امن گلوله‌ها" در بوته نقد و بررسی "آثار فاخر" قرار گرفتند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار