نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت:وحدت نیاز اساسی امروز جامعه است و خطاهای کوچک و بزرگ افراد نباید منجر به سوء استفاده دشمنان شود.

حمید رضا مشهدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: با توجه به شرایط کنونی داخلی و بین المللی کشور نیاز مبرم به وحدت داریم.


وی گفت: نباید خطاهای کوچک و بزرگ سبب اختلاف شده و باعث شود دشمنان و معاندان نظام اسلامی از آب گل آلود ماهی بگیرند.


نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مملکت نیازمند آرامش است،افزود:باید کارگزاران و مسئولان نظام در گفتمان خود با دقت و منطق عمل کنند تا خدای ناکرده جوسازی نشده و خدشه ای به حیثیت نظام وارد نشود.


وی ادامه داد:تامین مسکن،اشتغال و ازدواج جوانان و . . . از جمله مشکلات کنونی جامعه است و دغدغه مسئولان باید کاهش مسائل و معضلات مردم باشد.


مشهدی عباسی خاطرنشان کرد: آحاد جامعه و مسؤولان باید با برنامه ریزی، نقد منصفانه، تشویق و سایر ابزارها تلاش خود را در جهت صیانت از جمهوری اسلامی بکار بندند که تقویت نظام اسلامی را به دنبال خواهد داشت.


وی تصریح کرد: امروز اساسی‎ترین نیاز جامعه تامین معیشت و ارتقای وضعیت اقتصادی مردم است تا آلام قشر عظیمی از جامعه که به سختی زندگی می کنند، کاهش یابد.


نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:در این شرایط ایجاد چالش‎هایی که منجر به نگرانی در جامعه شود، صلاح نیست و باید گفتمان تعاملی در راستای رشد و توسعه کشور به منظور افزایش رفاه و آسایش مردم افزایش یابد.


انتهای پیام/

برچسب ها: وحدت ، جامعه ، ازدواج ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.