محمدی گفت: ۷۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت واحدهای خسارت دیده در زلزله آذربایجان شرقی پرداخت شده است

محمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه امسال دومین سالگرد زلزله آذربایجان شرقی است، گفت: در این زلزله ۲۰ هزار واحد مسکونی روستایی تخریب شدند که در حال حاضر ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی با بانک‌ها عقد قرارداد بسته‌اند.   
 
وی در ادامه افزود: تاکنون ساخت تمامی واحدهای خسارت دیده از این زلزله به اتمام رسیده و تنها ۱۴۰ هزار واحد به علت مسائل اقتصادی باقی مانده که تا پایان امسال ساخت آن‌ها نیز به اتمام می‌رسد.   
 
محمدی در ادامه افزود: ۴ هزار و ۵۰۰ واحد تخریبی در شهر‌ها داشتیم که ۳ هزار و ۶۴۰ واحد مسکونی پایان کار گرفته و ساخت آن‌ها به اتمام رسیده است.   
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه توضیح داد: ۹۰۰ واحد مسکن شهری باقی مانده که به دلیل نداشتن پایان کار هنوز به اتمام نرسیده است که تا پایان امسال نیز با دریافت پایان کار ساخت آن‌ها نیز تمام می‌شود.   
 
وی با اشاره به اینکه ۷۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت واحدهای خسارت دیده در زلزله آذربایجان شرقی پرداخت شده است گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان از این ۷۲۰ میلیارد تومان از صندوق مهر امام رضا (ع) و ۴۳۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار متقاضیان و ۶۰ میلیارد تومان برای ساخت واحد‌ها در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.   
 
انتهای پیام/

برچسب ها: خسارت ، زلزله ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار