عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: سرلوحه اقدامات آیت‌الله آملی لاریجانی بر محور عدالت است و وی به درستی نشان داد که در رسیدگی به پرونده‌های قضایی هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

" محمدعلی اسفنانی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تمدید حکم آیت‌الله آملی لاریجانی برای یک دوره دیگر به ریاست قوه قضائیه اظهار داشت: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری قوه قضاییه نبض دستگاه اداری کشور است و سلامت آن حکایت از سلامت بدنه دولت و نظام اداری  دارد، بنابراین اینکه چه کسی بر کرسی ریاست این دستگاه باشد اهمیت بسزایی دارد.

وی به خدمات شایسته آیت‌الله آملی لاریجانی طی دوره گذشته اشاره کرد و گفت: آنچه که در این 5 سال از رئیس قوه قضاییه شاهد بودیم تصمیم‌گیری‌ها و اعلام مواضع صریح و به موقع وی در مسائل داخلی و بین‌المللی بود که نشان داد فشارهای برخی جریان‌ها هچ تاثیری در مواضع آیت‌الله آملی لاریجانی ندارد.

اسفنانی تاکید کرد: سرلوحه اقدامات آیت‌الله آملی لاریجانی بر محور عدالت است و وی به درستی نشان داد که در رسیدگی به پرونده‌های قضایی هیچ خط قرمزی وجود ندارد و مطابق قانون با همه تخلفات بدون مسامحه برخورد می‌شود.

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: قوه قضاییه در پرونده‌هایی که به اعتقاد برخی از افراد احتمال تسامح در آن می‌رفت به درستی وارد شد و آنها را با دقت مورد رسیدگی قرار داد و تحت هیچ کدام از جریان‌های سیاسی کشور قرار نگرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار