وزیر آموزش و پرورش از پیگیری آموزش و پرورش در پرداخت دیه دانش آموزان شین‌آبادی خبر داد و گفت: معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش پیگیر این موضوع است و من این موضوع را به ایشان منتقل می‌کنم.

 علی‌اصغر فانی  وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به مشکل یکی از اولیای دانش آموزان شین آبادی مبنی بر این که آموزش و پرورش دیه دانش آموز را پرداخت کرده اما این دیه به آموزش و پرورش استان پرداخت شده است و آموزش و پرورش استان نیز با دریافت وکالت نامه‌ای از سوی آنان مبلغ دیه را به خود اولیا پرداخت نمی‌کند، گفت: معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش پیگیر این موضوع است و من این موضوع را به ایشان منتقل می‌کنم.

وی در ادامه افزود: از آن زمانی که ما آمدیم تلاشمان بر این است که با حفظ حرمت و احترام این دانش آموزان مسائل را پیگیری نماییم به طوری که این موضوع در دولت نیز مطرح شد و نظر رئیس جمهور و  اعضای دولت در این خصوص مساعد بود و پس از طرح در دولت گشایش‌هایی را نیز شاهد بودیم بنابراین ما این مسئله را پیگیری می‌نماییم و امیدواریم این مشکل حل شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شین آباد ، دانش آموز ، دیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۳:۰۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
وزارت آموزش و پرورش رو یکسال بدن به بنده!پی پاتالا چیه آخه می زارن
Iran (Islamic Republic of)
erfan
۰۰:۰۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
واقعا اگه احساس می کنی وزیر خوبی هستی که نیستی به فکر استخدام دانشجویان شهید رجایی باش نه فقط به فکر ماس مالی کردن و در رفتن از زیر کار ، حرفای جناب عالی فقط حرفه و به واقعیت تبدیل نمی شه
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۲۲:۲۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
جناب وزیر به فکر افزایش حقوق معلمان ابتدایی هم باشد که هفته ای پنج روز می روند.ضمنا قرار بود بیست درصد فوق العاده شغل که میشد به عبارتی نزدیک به بیست هزار تومان چه شد؟!!!
البته بهتر است جناب وزیر یا اعلام نکنند یا وقتی اعلام می کنند حداقل بگویند 20% چقدر می شود تا مردم عامه فکر نکنند منظور کل حقوق است!!!بله داداش
Iran (Islamic Republic of)
سعید خیاوی
۲۱:۴۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
چرا در مورد تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی 89گزارش تهیه نمیکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
تو اخبار 20:30 وزیر رو دیدم.اینقدر بی انرژی و کسل بود که فکر کردم الان میفته زمین.چیه این وزیر کم انرژی؟