فیلم تلویزیونی "حکمت" ساخته محسن بخارایی به سرپرستی مهدی حسین­‌زاده برای پخش از سیمای آذری شبکه جهانی سحر دوبله شده و یکشنبه ساعت 17:30 به وقت تهران برای مخاطبان این شبکه برونمرزی به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر تله فیلم "حکمت" که عادل تربتی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد، به مدت 75 دقیقه از سیمای آذری این شبکه پخش می‌شود.
 
"حکمت" روایتگر داستان دانشجویی به نام "رضا" است که در رشته هنر مشغول تحصیل است. او در ازدواج با همکلاسی خود به نام "سیما" که فرزند یک خانواده متمول و دختر یک کارخانه دارموفق  است، با مشکلانی روبرو می شود که داستان این فیلم تلویزیونی را شکل می‌دهند.
 
در این فیلم تلویزیونی بازیگرانی چون مجید حاجی زاه، بهزاد رحیم خانی، مینو شیخی، مهری امیر حسینی و علی شکوهی به ایفای نقش پرداخته اند.
 
ندا سام، شهباز دولت­نژاد، مهدی حسینزاده، محمدعلی نوروش، ونوس محسن زاده، معصومه پابک و لیلا بابایی صداپیشگانی هستند که در دوبله این فیلم تلویزیونی به زبان آذری  همکاری نموده‌اند.

گلی بیاتی ترجمه متون "حکمت" به زبان آذری را عهده دار بوده است. همچنین صدابرداری و ساخت افکت این تله فیلم توسط لیلا بابایی انجام شده است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار