پیشکسوت تيم فوتبال استقلال گفت: وقتی مردم بازی خوب ببینند به سمت استادیوم‌ها کشیده مي‌شوند و باعث ایجاد روحیه بهتر در بازیکنان شده و در کیفیت فوتبال تأثير مي‌گذارد.

جباري در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: در لیگ برتر تیم‌ها خوب بازی نمی‌کنند و این امر باعث عدم حضور تماشاچی در استادیوم می‌شود اگر مردم بازی خوبی ببینند به سمت استادیوم‌ها کشیده شده و این امر باعث ایجاد روحیه در بازیکنان می‌شود و در کیفیت بالای فوتبال اثرگذار خواهد بود.

پيشكسوت تيم فوتبال استقلال تصریح کرد: استقلال با وضعیتی که با آن مواجه شده باید حتما در مسابقات فصل اول به برد برسد و گرنه از جدول عقب افتاده و جبرانش برایش خیلی سخت خواهد بود و در حد تواناییش باید در این بازی از بهترین‌ها استفاده کند و بازی منطقی انجام دهد و امتیاز کاملی را بدست آورده تا از رقیبانش عقب نیفتد.

جباری همچنین بیان کرد: پرسپولیس در بازی با ملوان به برد خواهد رسید چون بازی قبلی خود را به نتیجه خوب رساند، از روحیه بهتری هم برخوردار است ملوان هم تیم خیلی خوبی است امیدوارم بازی قابل قبولی از این تیم‌ها ببینیم و هر کسی حقش هست بر را نصیب خود کند.

وی اظهار داشت: استفاده از دروازه‌بانان خارجی خوب باعث ایجاد انگیزه رقابت بین دروازه‌بانان ایران شده و باعث می‌شود آن‌ها خودشان را نشان داده و در کیفیت فوتبال تاثیر دارد.

پيشكسوت تيم فوتبال استقلال خاطرنشان كرد: در گذشته دروازه‌بانان داشتیم که با هم در حال رقابت بودند و در دو دهه گذشته دروازه‌بانان زیادی نداریم و بعضی از دروازه‌بانانی که می‌آوردند جایگاهی در ایران ندارند.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار