مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: همزمان با هفته دولت 68 پروژه عمرانی راه و شهرسازی با سرمایه گذاری بیش از 300 میلیارد ریال به بهربرداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، سید علی اسد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و 15 هزار شهید دولت افزود: 58 پروژه راه روستایی با هزینه 96 میلیارد ریال و هشت پروژه در زمینه راهسازی و راهداری با هزینه 200 میلیارد ریال آماده افتتاح است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به پروژه های افتتاحی در بخش راهسازی اشاره کرد و افزود: تعریض محور ساری ـ جویبار، احداث دوربرگردان منطقه سمسکنده ساری و دانشگاه آزاد بابل، تعریض محور شهید صالحی بابل و احداث پل در کمربندی بهشهر تنها بخشی از پروژه های افتتاحی این اداره کل در بخش راهسازی است.

اسد به اهمیت ایمن سازی و بهسازی راه های روستایی در استان اشاره کرد و افزود: در هفته دولت بهسازی و آسفالت بیش از 115 کیلومتر محور روستایی شامل محورهای روستایی بطاهرکلا در نور، اناری و اجاکسر بابلسر و پوروا نکا است.

وی به پروژه های افتتاحی در بخش مدیریت فنی و اجرایی این اداره کل اشاره کرد و اظهار داشت: احداث ساختمان اداری بازرگانی نکا و ثبت احوال بندپی شرقی بابل از جمله پروژه های افتتاحی این اداره کل در بخش مدیریت فنی و اجرایی است.

مازندران بیش از 10هزارو 170کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد./ب

برچسب ها: هفته ، مازندران ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.