بیمارستان مرکز طبی کودکان، قطب علمی بیماری‌های اطفال در کشور است که آخر هفته میزبان نیکوکاران سلامت و خیرین و بازدید کنندگان از بازارچه خیریه است.

 نیما رضایی، مدیر بیمارستان مرکز طبی کودکان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: دومین نشست خیرین و نیکوکاران سلامت همزمان با پنجمین بازارچه خیریه حمایت از کودکان نقص ایمنی، از چهارشنبه 5 شهریور ماه لغایت جمعه 7 شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این بازارچه که با حضور جمع کثیری از خیرین و نیکوکاران مادی و معنوی سلامت، هنرمندان برگزار می‌گردد و سال گذشته هم با حضور جمع پرشور این عزیزان و خیرخواه برگزار شد و بالغ بر 10 هزار نفر از بازارچه بازدید داشتند.

مدیر بیمارستان طبی کودکان گفت: سال 92 که اولین نشست نیکوکاران سلامت کودکان همزمان با چهارمین بازارچه حمایت از کودکان نقص ایمنی برگزار گردید و با ادامه کمک ها در طی سال گذشته ، مبلغ 186 میلیون تومان جمع آوری شد که تمام این مبلغ، صرفا برای هزینه دارو و درمان بیماران نقص ایمنی هزینه شد و در حال حاضر مقداری از این مبلغ باقی مانده است.

همچنین در سال 92 از کلیه نهادهای حقوقی مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان به عنوان کمک های سازمان به این بیمارستان اهدا شد.

رضایی در خصوص ساعت شروع این جشنواره خبر داد: چهارشنبه 5 شهریور ماه ساعت 4-9 شب، افتتاحیه این نشست است و تا جمعه 9 شب برنامه‌های بسیار متنوع و بازدید از بازارچه خیریه به نفع کودکان نقص ایمنی برقرار می باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار