100 میلیون ریال تسهیلات به مددجویان فاقد مسکن اختصاص یافت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی چالوس در حاشیه مراسم بهره برداری از مسکن مددجویی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،از اختصاص 100 میلیون ریال تسهیلات به مددجویان روستایی دارای زمین و فاقد مسکن برای احداث ساختمان خبر داد.

ابراهیمی گفت:آن دسته از مددجویان روستایی که دارای آورده نقدی و زمین برای احداث باشند با اختصاص 100 میلیون ریال بلاعوض و 125 میلیون ریال وام مسکن از منابع اعتباری بنیاد مسکن،می‌توانند برای مقاوم‌سازی و ساخت مسکن خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر یکی از نیازهای اساسی و ضروری مددجویان کمیته امداد داشتن سر پناه مقاوم و منزل مسکونی مناسب است، از مساعدت 22 میلیارد و 530 میلیون ریالی در سال گذشته از سوی کمیته امداد چالوس به مددجویان خبر داد.

مدیر کمیته امداد چالوس با بیان اینکه این مساعدت‌ها در قالب احداث و خرید مسکن،حمام،سرویس بهداشتی،آشپزخانه،حصارکشی،تعمیرات،احداث فضای خودکفایی و اشتغال،انشعابات آب،برق،گاز،پروانه نظام مهندسی به مددجویان شهرستان چالوس بوده‌ است،افزود:باتوجه به توان مالی و اعتباری محدود کمیته امداد انتظار داریم خیران و مردم نوعدوست کمیته امداد را برای خانه‌دار کردن محرومان یاری کنند.

برچسب ها: سقفی ، مددجو ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.