برنامه «از آسمان» جمعه 14 شهریور یكبار دیگر به میان آزادگان می رود تا گوشه ای از حقایق دوران سخت اسارت را روایت كند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، امیر خورشیدی فرد ضمن گرامیداشت دهه كرامت گفت: برنامه «از آسمان» جمعه 14 شهریور یكبار دیگر به میان آزادگان می رود تا گوشه ای از حقایق دوران سخت اسارت را روایت كند.

وی افزود: در این برنامه علاوه بر همصحبتی با آزادگان عزیز، چرایی و چگونگی حفظ روحیه آزادگان در روزهای سخت اسارت مورد بررسی قرار گرفته و مخاطبان شاهد شوخی ها و لبخندهای آزادگان خواهند بود.

خورشیدی فرد با بیان این مطلب كه آزادگی از فصلهای غریب کتاب دفاع مقدس است، ادامه داد: گروه تلویزیونی «از آسمان» به لطف عنایت شهدا تاکنون دهها برنامه با موضوع آزادگان تولید و از شبکه دو پخش کرده است و همچنان با جدیت این موضوع را دستمایه برنامه های خود قرار داده است.

از عوامل تولید این برنامه می توان به جعفر اكبری (تصویربردار)، بابک مهدی زاده (تدوین)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویربردار)، نادر گوهر سودی (گوینده)، عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی) و حمید بناء (نویسنده) اشاره کرد. 

 از آسمان» برنامه ای با مضامین آشنایی با «مردان آسمانی» و بازماندگان روزگار دفاع مقدس، كاری از گروه اجتماعی شبكه دو سیماست كه جمعه این هفته ساعت 19 به روی آنتن شبكه دو می رود و پنجشنبه هفته بعد نیز ساعت 7:20 صبح بازپخش می‌شود.


 انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار