نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس درمجلس شورای اسلامی گفت: درصورت تحقق ابلاغ رسمی عبور مترو از مناطق 17 و 18، بهره برداری از پروژه مذکور سه سال زمان می‌برد.

 حسین گروسی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به ضرورت احداث مترو در غرب استان تهران اظهار داشت : شهرستان‌های ملارد، شهریار و قدس، 1 میلیون و چهارصد هزار نفر جمعیت یکی از متراکم ترین مناطق جمعیتی در سطح شهرستان‌های استان تهران و حتی کشور محسوب می‌شود که با  را اندازی مترو در آن، روند حمل و نقل به نحوه قابل توجهی در این منطقه تسهیل خواهد شد.

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس درمجلس شورای اسلامی گفت: مانع اصلی در بهره برداری از پروژه متروی شهریار، گره موجود در منطقه 17 و 18 بود که مساعدت به منظور عبور مترو از این منطقه بصورت شفاهی اعلام شده و ما منتظر ابلاغ رسمی آن هستیم که در صورت تحقق، بهره برداری از پروژه مذکور سه سال زمان می‌برد.

وی در ادامه افزود: گره اصلی در بهره برداری و  پیگیری عملیات احداث پروژه مذکوره درمنطقه 17 و 18 بود که موانعی درجهت عبور مترو از این منطقه وجود داشت که بصورت شفاهی رفع و حل مساله اعلام شده اما ما در انتظار ابلاغ رسمی آن از سوی نهادهای زیربط  هستیم.

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: درصورت ابلاغ رسمی رفع مانع مورد اشاره، بهره برداری از پروژه مذکوره 3 سال زمان می‌برد که امید به آن داریم با مساعدت و همیاری کلیه مسئولین و دستگاه‌های مربوطه این طرح عظیم شهری به مرحله بهره‌ برداری برسد.

انتهای پیام/  
برچسب ها: مترو ، شهریار ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار